Gå til innhold

Hva bruker du som Meny program for dine DivX/MP3 samlinger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MEN....

tilbake til det opprinnelige spørsmålet (med litt oppdateringer/forklaringer):

 

Jeg har en STOR samling DivX//Mp3 (TB) som kjøres ut på tv'n via et ATI AIW+remote. Hittil har jeg kun brukt Vanlig Windows arkitektur til å browse, men dette blir knotete, smått og vanskelig.

 

Er det noen andre der ute som har samme problemet, og hva har dere gjort for å løse det samt har noen testet myHTPC?

Lenke til kommentar

Registrerte alle divx o.l. i en database før, men det gidder jeg ikke nå lengre.

 

Bruker avogtil "lag-html-liste-funksjonen" i winamp 2.8 og kan dermed bruke IE's søkefunksjon til å søke etter ord. (legger til hele mp3mappen i playlist... Det tar tid :o )

Lenke til kommentar

Dbpoweramp er ganske konge på mp3 samling.. Har en god listefunksjon som kan rangeres etter innholdet i ID3 tagen osv.. Programmet starter når windows starter og velger hele tiden ny musikk for deg. Genialt ! Prøv denne winamp-brukere..

 

www.dbpoweramp.com

 

sjekk også ut beta forumet for aller nyeste versjon... aldri feil med dem.

Lenke til kommentar

For å holde orden på mine filmer bruker jeg Movie Collector.

 

Den henter info om filmene fra imdb og en rekke andre sider. Veldig bra synes jeg da. Du kan skreddersy dine menyer osv.

 

Movie Library er enda mer avansert enn Movie Collector, dog vannskeligere å sette seg inn i.

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp blitt obs på myhtpc (my Home Theater Personal Computer).

Er det noen som har erfaringer med dette programmet?

 

Ligna stygt på Freevo synes jeg :)

http://freevo.sourceforge.net/

 

Cathy er et enkelt og genialt program for å holde orden på f.eks. CD'er uansett innhold. Programmet scanner CD-ene og lager en database du siden kan søke i. Greit å få beskjed om at fila du leter etter ligger på 'JallaCD nummer 3' for eksempel.

Lenke til kommentar

Til min mp3 samling bruker jeg Musicmatch Jukebox 8. Nå risikerer jeg å få mange winampfans på nakken, men Musicmatch holder i mine øyne mye bedre kontroll på mp3ene mine og er lett å bruke.

Brukte winamp før, men da v3 kom ut, gikk jeg over til Musicmatch. Gjør ikke saken bedre for Winamp3 at lyden hakker på min maskin.

Lenke til kommentar
Til min mp3 samling bruker jeg Musicmatch Jukebox 8. Nå risikerer jeg å få mange winampfans på nakken, men Musicmatch holder i mine øyne mye bedre kontroll på mp3ene mine og er lett å bruke.

Brukte winamp før, men da v3 kom ut, gikk jeg over til Musicmatch. Gjør ikke saken bedre for Winamp3 at lyden hakker på min maskin.

Winamp 2.91 ( og kommende 5.0) gutten min :)

 

Winamp 2.91 er det beste musikkprogrammet jeg har vært borti!

 

nå skal ikke jeg disse deg for ditt valg, men mine erfaringer er at music match bruker EKSTREMT med systemressurser, dessuten er det shareware.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...