FilipM Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 hei, når jeg starter arma 2 demoen fra steam, så får jeg meldingen "arma 2 demo has stopped working". Dødsirriterende og orker ikke innstalere den på nytt. Noen som vet hvordan jeg fikser?
Robert. Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Se om PC'en din er sterk nok til og kjøre ARMA 2. Prøv og starte .exe i Service Pack 2 XP, og som administrator (hvis du kjører Windows Vista. Jeg hadde noen problemer med ARMA 2 på steam, så jeg nedlastet demoen fra den offisielle nettsiden til arma 2 her.
FilipM Skrevet 17. september 2009 Forfatter Skrevet 17. september 2009 (endret) Se om PC'en din er sterk nok til og kjøre ARMA 2.Prøv og starte .exe i Service Pack 2 XP, og som administrator (hvis du kjører Windows Vista. Jeg hadde noen problemer med ARMA 2 på steam, så jeg nedlastet demoen fra den offisielle nettsiden til arma 2 her. Har prøvd og laste ned fra internett også, men når jeg skal trykke på den begynner den bare å loade i evig tid. Og når jeg krysser den står det "windows explorer is not responding/working" eller noe sånt. Så "restarter" den explorer. Vis det er til nytte er specs her: windows vista home basic (64 bit) 4gb ram amd triple core prossesor (2.8 ghz) 2stk. xfx radeon hd 4870 (crossfire) edit: Linken din funker ikke, den sender meg til www.bistudio.com edit 2: klarte å installere det nå (!!) , lot bare loade greia loade en stund. Men når jeg starter demoen kommer det en melding som sier "arma2demo.exe- bad image" C:windows/system32/X3DAudio1_6.dll is either not designed to run on Windows or it contains an error." Endret 17. september 2009 av FilipM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå