freonor Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Hei. Jeg forsøker å få cellene A2:F116 til å fargelegges grå radvis når korresponderende celle i kolonne G ikke er blank. Jeg får det til på enkellinjebasis, men vil ha en formel som dekker hele arket eller en enkel måte å replikere formelen nedover. Nå har jeg: =NOT(ISBLANK($G$3)) // =$A$3:$F$3 Fint om noen kan gi meg en pekepinn!
HiSpeed Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 Marker områder som du skal legge til formateringer. Velg "Ny regel". Velg "Bruke en formel til å bestemme ...." Skriv inn formel "=NOT(ISBLANK(G$3))" og velg bakgrunnsfarge. NB! Kun $ foran radnummer.
freonor Skrevet 17. september 2009 Forfatter Skrevet 17. september 2009 Marker områder som du skal legge til formateringer.Velg "Ny regel". Velg "Bruke en formel til å bestemme ...." Skriv inn formel "=NOT(ISBLANK(G$3))" og velg bakgrunnsfarge. NB! Kun $ foran radnummer. Takk for tipset! Jeg fant ut av det. Jeg måtte sette $ foran G, ikke 3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå