Sargent Fire 0 Report post Posted May 18, 2003 Sorry. Men jag trenger glemt boka hjemme, og da slår jerneteppet inn Bare noen sterke tyske verb takk. Quote Share this post Link to post
sNiPeR dUdE 0 Report post Posted May 18, 2003 hei hei rastamann..!! har glømt hele pakka med bøker jeg og!! du er ikke alene! tut-tun-tan-getun eller no!!! husker ikke mere.. vi får nilese i 20 minutter'n i mårra!!! snakkes i mårra!!! Quote Share this post Link to post
Sargent Fire 0 Report post Posted May 18, 2003 Dont bother oplysning, han er Quote Share this post Link to post
Term 1 Report post Posted May 19, 2003 fan...dette burde jeg kunne. mschen...nei fan husker ikke en skit lenger...alt for lenge siden jeg hadde tysk jeg (5-6 år siden)...fikk bare 3 i det uansett. Quote Share this post Link to post
Lch 104 Report post Posted May 19, 2003 Fichen, er ikke det nokså 'sterkt'? ^^ Quote Share this post Link to post
SnowDOG_ 54 Report post Posted May 19, 2003 F*** You = Scheisst du! A**hole = Dumkopp Sh** = Scheiss Quote Share this post Link to post
adyton 0 Report post Posted May 19, 2003 fahren, gehen, rufen alt jeg husker fra ungdomsskolen Quote Share this post Link to post
Goebbels 2 Report post Posted May 19, 2003 mye feil. lenge siden sist. Quote Share this post Link to post
Josten 52 Report post Posted May 19, 2003 kommen- kam- gekommen werfen- warf- geworfen leiden- litt- gelitten de jeg kom på i farten Quote Share this post Link to post
Petrvs Romanvs 10 Report post Posted May 19, 2003 Gå til en gjeng skinheads å si "Ich bin geil, fich mich in der Arsch" Quote Share this post Link to post
Sargent Fire 0 Report post Posted May 19, 2003 Tråden sluttes. Prøven er ferdig for lenge siden og det gikk glimrende Quote Share this post Link to post
Dr.X 4 Report post Posted May 19, 2003 Hah! Er det bare meg som kan tysk her ? Quote Share this post Link to post
adyton 0 Report post Posted May 20, 2003 Hadde det vært for 3 årsiden kunne jeg ha ramset opp ganske mange verb, men all tysken min har flyktet fra hjernen. Har hatt 5 år med tysk, og så og si ikke noe Quote Share this post Link to post
asyrst 1 Report post Posted May 20, 2003 Har ikke noen verb, men jeg har denne øystein-sunde-regla: An, auf, hinter, uber, unter, for & swischen (arti sang) Quote Share this post Link to post
sNiPeR dUdE 0 Report post Posted May 20, 2003 Det er noen av de tyske preposisjonene! Quote Share this post Link to post
tadcomp 0 Report post Posted May 20, 2003 Ich kann deutsch sprechen!!! (Nicht...) Quote Share this post Link to post