Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Slannk med pulver - finnes det noe bra - Easy Life? Anbefal


Reggy

Anbefalte innlegg

Nå skal ikke jeg komme her og leke bedreviter, men å gå ned i vekt er ikke noe hokkus-pokkus. Mange folk legger alt for mye stress i det. Kutt ut godter, brus, raske karbohydrater, spis generelt sunt (ingen grunn til å telle kalorier), få inn mer mosjon i hverdagen og finn deg en hobby der du beveger deg (svømming, gå tur, løpe, trene på studio etc.). Klare du å holde deg til dette, som ikke er noe spesielt vanskelig, så renner kiloene av deg.

 

Pulverkurer er greit, som et reservemåltid. Har selv alltid noen shaker på jobb, i tilfelle jeg skulle glemme lunch. Det er bedre enn å gå på butikken og handle dritmat.

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå skal ikke jeg komme her og leke bedreviter, men å gå ned i vekt er ikke noe hokkus-pokkus. Mange folk legger alt for mye stress i det. Kutt ut godter, brus, raske karbohydrater, spis generelt sunt (ingen grunn til å telle kalorier), få inn mer mosjon i hverdagen og finn deg en hobby der du beveger deg (svømming, gå tur, løpe, trene på studio etc.). Klare du å holde deg til dette, som ikke er noe spesielt vanskelig, så renner kiloene av deg.

 

Pulverkurer er greit, som et reservemåltid. Har selv alltid noen shaker på jobb, i tilfelle jeg skulle glemme lunch. Det er bedre enn å gå på butikken og handle dritmat.

 

:)

 

Takk for svar!

 

Du er nok inne på det mest vesentlige.

 

Jeg har prøvd å kutte litt brød måltider, erstatet med salatm, el rett og slett en kotelett eller kylling. Poteter har jeg også kuttet ut, men noe blir det. Når en lager middag for en hel familie må man av og til ha poteter, men nå blir det en halv i stedet for tre.

 

Finnes det en nettside hvor en enkelt kan lære om raske karbohydrater?

Lenke til kommentar
Huske på at smaken kan variere litt også ;) Merker det iallefall på proteinpulver, stor forskjell i smak..

 

Ok. tenker ikke at det blir det store opplevelsen noe av dem. Det blir nok mest sjokolade for min del. Kunne på nutrilett bruke litt kald kaffe der for å sprite smaken, hørtes ikke så galt ut. Samt at de også hadde supper slik at man kunne variere noe.

 

Men for se om det blir pulver og skjerpings. Eller bare skjerpings

Lenke til kommentar

Lag en liten tråd med trening og spising. Og for din egen del ville jeg tatt mål av "problem" områdene, gjerne et før bilde og vekt. La det gå 1 mnd elns, så gjør du det samme. Prøv å unngå og se deg selv i speilet for mye i mellomtiden. Det er vanskelig å se forskjellen fra dag til dag, og det kan fort være litt demotiverende..

Lenke til kommentar
Lag en liten tråd med trening og spising. Og for din egen del ville jeg tatt mål av "problem" områdene, gjerne et før bilde og vekt. La det gå 1 mnd elns, så gjør du det samme. Prøv å unngå og se deg selv i speilet for mye i mellomtiden. Det er vanskelig å se forskjellen fra dag til dag, og det kan fort være litt demotiverende..

 

Takk for tipset!!

Lenke til kommentar
Gurkemeie for å aktivere det brune fettet som forbrenner fett til varme.

 

Skjønte ikke helt??

 

Du har et annet type fett mellom skulderbladene som har mange mitokondrier og brukes til å holde deg varm hvis du er ute i kulda. Gurkemeie som brukes i karri har vist seg å få det brune fettet til å varme deg opp uten at du fryser. Dermed går du ned i vekt.

Lenke til kommentar
Gurkemeie for å aktivere det brune fettet som forbrenner fett til varme.

 

Skjønte ikke helt??

 

Du har et annet type fett mellom skulderbladene som har mange mitokondrier og brukes til å holde deg varm hvis du er ute i kulda. Gurkemeie som brukes i karri har vist seg å få det brune fettet til å varme deg opp uten at du fryser. Dermed går du ned i vekt.

 

 

Akkurat.

 

Litt krydder i hverdagen og så blir man varm og noe fett forsvinner.

 

Selv om pølsa sitter størtst rundt livet er det jo en del fett på kroppen ved skulder bladene også...

Lenke til kommentar
Fremfor å kjøpe svindyre piller, så bør du heller bruke litt chili og ingefær i maten. Det setter god smak og hjelper samtidig på forbrenningen.

 

Takk for det.

 

Heller nok mer mot dette, fremfor å putte i meg piller.

 

Dog, en kollega brukte CLA tablett og kombinert med noe trening følte han at denne hadde effekt i fettet forsvant, og muskelmassen bestod..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...