Gå til innhold

Erfaringer med FocalPrice.com


Anbefalte innlegg

Søkt og søkt og søkt på google men finner ingen klare svar.

Håper dere kan hjelpe meg da :).

 

Sjekka ut FocalPrice.com og lurte på om den er trygg å kjøpe fra.

Dealextreme har jo samme prinsippet (gratis frakt), og har handlet derfra før, men FocalPrice var billigere på laserpekere.

Og ja, jeg er den typen som bryr meg om det er 3-4 USD billigere :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Focalprice er helt topp, og skriver 15dollar på pakken uansett verdi.

 

Dealextreme derimot, harregud for et møkkafirma.

Avtalte 20$ på pakken.

 

De presterte sende meg pakken med full verdi, så jeg måtte betale toll.

Å så lot de være å sende en gjenstand. Ble sendt 3dager etterpå.

Da hadde de klart å skrive total verdien av hele ordren på den også, selv om dette kun var en gjenstand på 5dollar, så jeg måtte betale dobbel toll.

 

Takk for meg, aldri mer skal jeg handle der.

Lenke til kommentar

Vell. I oktober ifjor, så nektet tollen i Norge å ta inn pakker fra Dealextreme fordi de ikke skrev riktig verdi på pakkene.

Pakkene ble sendt i retur og Dealextreme fikk mange klager.

Derfor skriver de riktig verdi på pakken.

Hvis du er misfornøyd så kan du jo åpne en ticket på kundeservicen deres og si at dere avtalte 20$ verdi på pakken.

Ivhertfall, fant ut at FocalPrice noen ganger ikke sender pakken din, og at den "blir borte" på veien hit.

Bestilte fra Dealextreme for 2 dager siden og den er sendt, så stoler mere på gode gamle DX enn FocalPrice.

 

Takk for meg på FocalPrice hehe :p

Lenke til kommentar

Tollen kommer til å returnere alle pakkene til FocalPrice en dag også hvis de fortsetter å merke feil, det er bare et tidsspørsmål. Grunnen til at de ikke har gjort det ennå er nok fordi FocalPrice er langt fra så store som DX er, og at det kommer inn betraktelig mindre pakker derfra enn fra DX til Norge. At de merker for hele verdien av bestillinga på enkeltting som blir sendt er dårlig ja. Hørt det skjedd med andre også. For å forhindre dette lager du en haug med ulike bestillinger siden porto er gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...