Gå til innhold

Rollespill. kan noen tipse?


Anbefalte innlegg

Hei! er det noen som kan gi meg noen tips. Er ute etter et rollespill alla World of warcraft, men med mere fokus på utfordringer som ikke bare er å komme seg levende forbi en haug med monstre. Det må også kunne spilles offline og lastes ned fra nett mot bet. selvfølgelig. Det er viktig at grafikken er i samme gata som Wow.Har funnet mange på nett, men det er ikke alle som tilbyr gratisprøver. Jeg vil gjerne prøve spillet før jeg kjøper det. Når jeg snakker om utfordringer så mener jeg feks. Bygge ting, skaffe seg egenskaper og utstyr, finne skatter og selvfølgelig LITT figthing. Fint om det er magi involvert. Er evig taknemmelig hvis noen kan gi meg noen tips :!: Er bare så lei av å dø hele tiden i Wow. Dessuten så vil jeg kjøpe spillet EN gang og ikke hver måned...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei og takk for tips. Guild wars var ok, bare hater at du må kaste bort så mye tid på å leite etter ting...Har også så smått begynt å teste perfect world,men ossen i huleste får man bevegd seg der? jeg må bruke wasd tastene...Gud så tungvint. Skal det være sånn?

 

ja, men du kan jo også løpe med W og holde in høyre musiknapp å bevege musa;)

er flere hurtig ting man lærer seg :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...