edyrli Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 (endret) Jeg har funnet utallige bra co-op krigs spill til xbox 360, men det jeg ønsker er et bra co-op platform/eventyr spill. Jeg har lastet ned og spilt Splosion Man litt. Det er fanktisk ganske vittig i co-op. Ser at Kameo har co-op, men vet ikke om den modusen er noe bra i Kameo. Finnes det noe liknende Little Big Planet? Noen forslag? Det er en fordel hvis det både går ann å spille både på samme konsoll og over Live. Endret 7. september 2009 av edyrli
PetriZide Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Arcade med artig Coop : N+ , Castle Crashers Crackdown å anbefale hvis du ikke har spilt det. Eternal Sonata har local Coop (1player styrer menyer og slikt og 2 andre kan være med i combat) Fable 2 har også en coop del ,men den er dessverre veldig begrenset. Lord of the rings : conquest skal visst også ha coop men det har jeg ikke spilt.
Sny91 Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Crackdown å anbefale hvis du ikke har spilt det. Crackdown må spilles over Live for å spille co-op, bare til info.
Maefteda Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 'Splosion Man, N+ og Castle Crashers anbefales... fra en som ikke eier en 360
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå