Gå til innhold

Acer Aspire 7720 -elkjøp tilbud! trenger råd snarast!


Anbefalte innlegg

Det er knapt tre timar til kanonhelga på elkjop.no sluttar, og dei har ein acer stasjonær med i7, 6GB RAM, 1,5GB GPU ram (GT 230) og 1tb harddisk.

 

http://www.elkjop.no/product/data/stasjona...oductTabcontent

 

Er dette eit godt kjøp for 8000 kroner? bør eg helder velge den enn den eg tenkte på å bygge sjølv?:

 

http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...aggon_id=100759

 

Eg har planar om å oppgradere til ATI radeon HD 4890 seinare, vil et lønne seg å kjøpe den frå elkjøp no, eller er det like greitt å bestille en i delar og bygge sjølv? med tanke på at operativsystem (64-bit) + tastatur og mus (som trengs i Gamer V) kan fort koste like mykje som 4890, er det lurast å bestille den frå elkjøp kansje...? :ermm:

 

Hjelp meg! trenger svar FORT! kanonhelg er snart over.

Sorry hvis innlegget er litt rotete, måtte være litt snappy

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den fra Elkjøp er billig. Det eneste aberet er at strømforsyningen kan være mindre god/sterk(gjerne på de delene man sparer inn - de øvrige er jo like uansett om du bygger selv eller kjøper på Elkjøp). Du kan altså risikere å måtte kjøpe en ny strømforsyning i tillegg til skjermkortet, men i andre desktopper som denne bare med GTX260, sitter det en 750W. Så jeg tenker at strømforsyningen holder ok. Personlig hadde jeg kjøpt den fra Elkjøp. GTS230 er forøvrig noe ala GT9600, og er et brukbart skjermkort, av de dårligste av de som er beregnet på spill.

Endret av jornboss
Lenke til kommentar
Den fra Elkjøp er billig. Det eneste aberet er at strømforsyningen kan være mindre god/sterk(gjerne på de delene man sparer inn - de øvrige er jo like uansett om du bygger selv eller kjøper på Elkjøp). Du kan altså risikere å måtte kjøpe en ny strømforsyning i tillegg til skjermkortet, men i andre desktopper som denne bare med GTX260, sitter det en 750W. Så jeg tenker at strømforsyningen holder ok. Personlig hadde jeg kjøpt den fra Elkjøp. GTS230 er forøvrig noe ala GT9600(eg har Geforce 9600m på min bærbare, og den taklar det meste), og er et brukbart skjermkort, av de dårligste av de som er beregnet på spill.

 

Så om eg bestiller 7720 + Benq skjermm til 1500 + eit nytt skjermkort til rundt 1500... 11000 kroner totalt, inkludert operativsystem... Då sparar eg 1-2000 kroner...???

Lenke til kommentar

Jeg synes den ser billig ut. Jeg støtter det. Men ønsker du å bygge selv, så gjør du det. Hvis du kjøper PCen sparer du deg for det bryet, men hopper kanskje over litt erfaring. (Men jeg vet jo ikke hvor mye du kan fra før)

 

Jeg mener litt enklere sagt at det er et godt kjøp.

Endret av program
Lenke til kommentar

WOOHOO :D

 

Da var Pcen og skjerm bestilt, og rett før søndagen slutta :D Om eg ikkje får helge-tilbudsprisen no, skal dei jaggu meg få høre det. eg bestilte på SØNDAG :)

 

Til jul skal eg sikkert bytte ut grafikkortet med eit ATI radeon HD 4890 1GB :thumbs:

 

Håper elkjøp sender det raskt..vil gjerne ha den innen helga :whistle: Det skjer vel ikkje, men det er lov å håpe ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...