Gå til innhold

Windows media player popper opp hele tiden og får ikke den bort


Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Kan vi få noe svar snart? Windows media player popper opp hele tiden hos meg også og jeg får det ikke vekk, ikke får jeg avinnstallert det heller! Hvis jeg for eksempel er midt inne i et spill, så kan windows media player poppe opp og fryse spillet helt, jeg kan ikke gå tilbake til spillet og bare ignorere at windows media playeren er oppe, det enesete som funker er å være på den. Lukker jeg windows media player dukker den bare opp igjen konstant.

 

Og ikke skal det gå ann å slette den heller! Korrupte microsoft

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Windows Medida Player 10 tror jeg. Er det ingen som helst måte å få slettet dette programmet fra maskinen? Er den der for alltid bare fordi jeg har Windows?

Går det ikke ann å få gjort noen innstillinger og nektet den avgang på maskinen?

Jeg har skannet og skannet på anti virus programmene og forsøkt og nektet den avgang på brannmuren, men den dukker opp fortsatt.

 

Jeg er nødt til å restarte maskinen for å få den bort. Også dukker den opp igjen etter kanskje et kvarter, så nå bare venter jeg på at den skal komme opp. Irriterende.

Lenke til kommentar

Ein anna ting du kan sjekke i kontrollpanel er kva win. er innstillt til å gjere når ein ny cd vert satt inn. Har du win7 går du til >Kontrollpanel, >Alle kontrollpanelelementer og >Autokjør.

 

1. alternnativet der er kva win skal gjere når du setter inn ein lyd-cd. Er det standarden, spel av med windows media player, er det kanskje ein ide å heller velge "spør meg hver gang" (el. Spel med Videolan VLC media player", som eg har valgt).

 

Eller avinstallèr den. Det er fleire måter å gjere det på, jfr Microsoft;

 

Method 1: Uninstall Windows Media Player in safe mode

Start the computer in safe mode. To do this, follow these steps:

Restart the computer.

Press F8 while the computer is restarting.

Click Safe Mode, and the press ENTER.

Click Start, click Run, type appwiz.cpl, and then click OK.

Click Windows Media Player 11, and then click Remove.

Follow the prompts to uninstall Windows Media Player 11, and then restart the computer when you are prompted.

If Windows Media Player 11 is not removed, try Method 2.

Back to the top

Method 2: Run a program to remove Windows Media Player

If Method 1 does not work, you can use this procedure to uninstall the core of Windows Media Player.

Click Start, click Run, type %windir%\$ntUninstallwmp11$\spuninst\spuninst.exe, and then click OK.

Click Next, and then click Finish.

 

To prevent Windows Update from downloading Windows Media Player 11, follow these steps:

Click Start, point to All Programs, and then click Windows Update.

Click Custom, and then click Software, Optional in the Microsoft Update Home pane.

Expand Windows Media Player 11.

Click to select the Don't show this update again check box.

 

Note If the Don't show this update again check box is unavailable or dimmed, click to clear the Windows Media Player 11 check box, and then click to select the Don't show this update again check box.

Click Review and Install updates to save the setting.

Endret av Dabola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...