Gå til innhold

Selge Acer One A150 pris?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har nå hatt min Acer Aspire One i litt under ett år. Den har vært brukt omtrent 4 ganger på forelesninger og så kjøpte jeg meg MAC i steden. Etter det har jeg brukt den en gang for å teste ut Linux Mint på mini pc, og det var det hele. Når jeg skal selge selger jeg i original embalasje med alt av brukerveiledninger osv.

 

Det er versjonen med Windows XP (selv om jeg kan installere Linux hvis bruker ønsker det, noe jeg tviler på)

120GB HDD

1024MB RAM

 

Altså A150 versjonen.

 

 

Hva mener folkene her at er en bra pris og be om for den? Hadde tenkt på 1500 men så ser jeg på finn.no at folk ber om 2000-2500 for de som ligger der nå. Hva mener de smarte menneskene på Diskusjon.no?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du hadde tenkt deg 1500kr, så får du sikkert det for den. ER jo alltid greit å se på finn.no hva prisen ligger på og så legge seg litt under det om man ønsker et kjapt salg. Alt er egentlig opp til deg, ønsker du å selge kjapt, legge lavere pris enn de andre på finn.no, ønsker du mer og har bedre tid og kanskje litt flaks, legger du likt som de andre.

Lenke til kommentar
Om du hadde tenkt deg 1500kr, så får du sikkert det for den. ER jo alltid greit å se på finn.no hva prisen ligger på og så legge seg litt under det om man ønsker et kjapt salg. Alt er egentlig opp til deg, ønsker du å selge kjapt, legge lavere pris enn de andre på finn.no, ønsker du mer og har bedre tid og kanskje litt flaks, legger du likt som de andre.

 

På finn ligger de på mellom 2000 og 2500 så derfor jeg tenkte og spørre hva folk her mente at var en rimlig sum og selge for. Fikk ett bud fra noen når jeg la ut for 1500 på rubrikk.no på 1000 kroner. Syntes det var utrolig lite så derfor jeg spurte egentlig.

Endret av uro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...