N* Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 (endret) En wow konto er neimen ikke lett å bli kvitt, men jeg vil så: Konto: Bendulf Passord: TDK4WRCZ Det er litt jobb å få den perfekt, slik den var. Kontoen har nettopp vært hacket og hackeren har brukt flere forsøk på å komme inn på account management, så der er det blitt for mange forsøk på å komme inn for øyeblikket. Det var flere lvl 80'er der, men de har jeg slettet. Mas litt på blizzard via mail eller noen gm'er så får du dem tilbake. Mas litt ekstra så får du noen fler epics på noen av characterene + ekstra penger. Her er det førstemann til mølla, enkelt og greit! Var en ganske kul warlock der med nye plagueheart shoulders osv Nesten full epic. Full pruplz hvertfall. Jeg ber om at du endrer all info inkludert "secret question", e-mail osv. Så jeg aldri kan komme inn på den (hvis ikke risikerer du at jeg tar den fra deg igjen, har skjedd en gang før). Legger til og med ved passbilde hvis du skulle trenge det. Så får du endre på hva det måtte være forhåpentligvis. Altså: Jeg skal ikke ha noen mulighet til å få fatt på kontoen, Advarsel: Jeg kan lett komme til å prøve, blizz er sleeeeeipe vet du Om jeg så kommer til å sende mail til blizzard å forklare sitvasjonen så nekt, du har lov av meg herfra og etter du er ferdig å nekte. Endret 1. september 2009 av N*
dysfunctional Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Noen som var meg i forkjøpet, gitt. Acc name og passord funker ikke?
N* Skrevet 1. september 2009 Forfatter Skrevet 1. september 2009 (endret) Var en lvl 80 på ragnaros og en på shadowsong. Også en lvl 70-80 på burning legion. + noen alter i rundt 30-40 åra kazzak og en jeg ikke husker helt navnet på. Be om å få tilbake alle på nevnte servere så skal det gå. Burning legion: Alliance, Bendulf (lvl 7x) Ragnaros: Horde, Kvekk Shadowsong: Horde, Bendulf Shadowsong: Horde, Bendug, full vanillageared lvl 40+ rogue Shadowsong: Horde, Ben-ettellerannet under lvl 10 hunter, gear verdt ca 200 emblems. Hunter Endret 1. september 2009 av N*
IntelAmdAti Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Du har ikke vurdert å bare trykke på Cancel Subscription?
Lapp1 Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Er du klar over hvor lett det er å skaffe subscription?
dysfunctional Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Jeg er interessert, men hvordan får du/jeg igjen kontoen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå