Gå til innhold

X360 på Samsung TVer - "Mode not Supported"


DanielvanSand

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Lastet for en stund siden en ny update til Xboxen. Etter dette ville ikke Xboxen hverken vise bilde eller spille lyd. Dette problemet har vart en stund nå, men jeg har ikke giddet å fikse det. Prøvd både HDMI og VGA i alle TVens inganger, men får Modus Støttes Ikke (Mode not Supported) fra hver source. Har selvfølgelig prøvd på husets andre TV-skjermer, men ingen resultat. Jeg tror Xboxen viser en oppløsning HDTVene ikke vil støtte.

 

Har sett litt rundt på nettet og har bla. lest at man kan koble til via VGA til andre TV-skjermer, endre resolution på Xbox dashboard til default. Problemet mitt er bare det at huset kun består av Samsung skjermer.

 

Hjelp? :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prøv den lille switchen på ledningsdingsen før du går til linken under.

 

http://support.xbox.com/support/en/us/xbox...tegory=hardware

 

1. Remove any discs from the disc tray.

2. Turn off the console.

3. Turn on the console.

 

Note If you are using an Xbox 360 Wireless Controller, turn on the console by using the Xbox Guide button on the controller. Wait for the guide light to indicate that the controller has linked to the console.

 

Note Make sure that you use the player 1 controller when you do this. The player 1 controller is indicated by the upper-left quadrant light on the console.

4. As the console starts, press and hold the Y button as you pull the right trigger.

 

Note This action causes the Xbox Dashboard to reset the display settings to the default settings. The console then automatically restarts

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...