lockdog Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 Av alt han listet opp så var AG3 det rareste? Det skjer mye drøyt i forsvaret, og om du tar av koblen på en AG3 så bør det ikke by på alt for store problemer å tre kukken inni "bakfra. Sikkert et flott bilde, for å bevise at en har et skikkelig "våpen" i buksa.. Nå vet jeg ikke hvordan ei annanaspresse ser ut og fungerer, men det hørtes mye særere ut enn en AG3
€uropa Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 Nå gleder jeg meg til førstegangstjenesten.
lolmaster_flash Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 AG´en er spesielt digg etter en god runde på skytebanen med litt varmt løp
kris98 Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 AG´en er spesielt digg etter en god runde på skytebanen med litt varmt løp Mindre gøy å male pikken sort av kruttstøv og sot da. Blir jo litt mye etterarbeid
lolmaster_flash Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 Går bort naturlig. Dessuten er det en snakkis
Shibiz Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Jeg tror lolmaster_flash lyver. Anyways, etter en stund med tenking. Det rareste jeg har klart å rote lillemann opp i er vel søsteren til en kamerat som også var nabo'n.
jevel Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Jeg tror lolmaster_flash lyver. What gave it away? :o Jeg tror jeg har lidd av lav pikkutforskertrang som yngre. Hun holdt meg til standardvarer... -KJ
World Of Warcraft Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 AG´en er spesielt digg etter en god runde på skytebanen med litt varmt løp Mindre gøy å male pikken sort av kruttstøv og sot da. Blir jo litt mye etterarbeid Er det mindre gøy?
Nostalgisk Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 AG´en er spesielt digg etter en god runde på skytebanen med litt varmt løp Med en ekstra god dusj våpenolje så vil ikke AG'en være å forakte;P
lolmaster_flash Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Jeg tror lolmaster_flash lyver. Det er en grov beskyldning som jeg ønsker en redegjørelse for. Jeg kan dessverre ikke noe for at du er lite bevandret i pikkens muligheter for penetrering.
Huskarl Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 En deig.Og en kiwi. Au au. Kiwi? woot http://en.wikipedia.org/wiki/Kiwi http://no.wikipedia.org/wiki/Kivier Kiwi er kun en frukt på norsk. Dessverre så har ikke utstyret mitt plass i veldig mye.
Batnobbit Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Jeg tror lolmaster_flash lyver. Det er en grov beskyldning som jeg ønsker en redegjørelse for. Jeg kan dessverre ikke noe for at du er lite bevandret i pikkens muligheter for penetrering. Spørsmål, noen gang tenkt på at, feks AG3'en avfyrer ett skudd? On Topic:Bare henda her gitt. Forøvrig en veldig morsom tråd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå