Gå til innhold

Hvorfor får jeg ikke svar?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi poster i et hardware forum, det visste dere nok. Da er svar på enkle spørsmål/erfaringer å forvente...

 

 

Hvordan kan du si at "Topic" er dårlig --> Tulling.

 

Ja! Fryseboks metoden har vist seg å virke.. --> Tulling nr 2.

 

Les posten min og ikke minst referansen som fulgte med.

Lenke til kommentar
Vi poster i et hardware forum, det visste dere nok. Da er svar på enkle spørsmål/erfaringer å forvente...

 

 

Hvordan kan du si at "Topic" er dårlig --> Tulling.

 

Ja!  Fryseboks metoden har vist seg å virke.. --> Tulling nr 2.

 

Les posten min og ikke minst referansen som fulgte med.

 

Hei jævl* ku* hode, jeg sa "Dårlig topic?" <- SE "?", du spurte om noe, jeg ga deg en mulig årsak. Slike uttalser hjelper deg iallefall ikke, tulling nr 3

Lenke til kommentar
Vi poster i et hardware forum, det visste dere nok. Da er svar på enkle spørsmål/erfaringer å forvente...

 

 

Hvordan kan du si at "Topic" er dårlig --> Tulling.

 

Ja!  Fryseboks metoden har vist seg å virke.. --> Tulling nr 2.

 

Les posten min og ikke minst referansen som fulgte med.

 

Tror ikke jeg hadde giddet å svare vis det er slik du behandler de som prøver å hjelpe deg. Du må forvente at folk sier ting som du kanskje ikke er enig i eller at de spør om du kan utdype noe du har sagt. Ikke alle som ser saken fra samme synspunkt som deg og som ikke har samme bakgrunnsinnformasjon.

Lenke til kommentar

Dette er mitt innlegg nr 100. Jeg tenkte jeg skulle bruke det litt høytidlig og derfor benytte anledingen til å rakke litt ned på dere som leser dårlig.

 

Det er helt topp om dere har noe å poste, men la det være en sammenheng mellom innholdet i trådens start. Og det som faktisk postes. I denne tråden har minst 4 personer bomma:

 

fullifaen: Hei jævla kuk hode, jeg sa "Dårlig topic?" <- SE "?", du spurte om noe, jeg ga deg en mulig årsak. Slike uttalser hjelper deg iallefall ikke, tulling nr 3 ........ Ja her bekrefter du i allefall at du selv er tulling!

 

CD: Har du ikke noe å si så la være!

 

volumone:

1. b0nna ba ikke om noen utdypning!

2. Admin'c hadde ingenting å si, han var faktisk på kanten selv.

3. CD hadde som han selv sier ikke noe kunnskap på området.

4. fullifaencom sper godt på med faenskap. Hvordan vil han at "Topic" skal være?

5. volume one - hittil har ingen tilført noen noenting. Inkludert deg selv. Samtidig som du kritiserer meg kunne du vel ta de andre med?

 

Takk for hjelpen!

Troxx

Lenke til kommentar

Din trangsynte tulling.... Du spurte hvorfor ingen svarte på innlegget ditt, jeg svarte at det kunne ha med dårlig topic å gjøre. Topicet ditt var faktisk dårlig (SYNES JEG), "200 måter å vekke en hd"(eller.no)

 

Jeg leser som regel ikke innlegg som begynner med ":0 200måter...." så det er ikke rart at det druknet i "søppel"

 

Uansett, når du spør om hvorfor folk ikke svarer, så må du da tåle å høre hvorfor jeg ikke leste innlegget ditt.

 

Ta ut smukken og slapp av.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...