KillYou Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Jeg synes du skulle hive deg på.Det er bare fint med nye fjes og å bli kjent med flere som henger på forumet. Har du tid fredag den 18.? litt usikker om jeg skal jobbe Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 18. burde passe for meg hvis det ikke er noe jeg har glemt. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 da synes jeg dere skal finne ut av det, og melde dere på om dere har tid Og Carl (Da Kurlzz): Ta å oppdatér førsteposten! Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) will do. Edit: sorry, jobber. Endret 9. september 2009 av KillYou Lenke til kommentar
Lilli.K Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Passer bra! Men ska vi noe etterpå? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Hva vi skal etterpå må vi komme til enighet om. Carl mente han kunne få tak i noen som hadde plass vi kunne være, men vet ikke hvordan ståa er der. Vi finner nok på noe Lenke til kommentar
Caree Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Passer fint for meg og:) Hadde vært kjekt og funne på noe etterpå og! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Så, har noen noe forslag om hvor vi skal spise, eller om dere heller vil finne på noe annet? Lite diskusjon er folkens. Det er tross alt diskusjon.no, så få igang en diskusjon no! Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Peppes funker jo bra, men som sagt er ikke jeg på krigsstien før litt seinere. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 9. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Jeg blir vel å komme ETTER mat, da jeg er veldig blakk. har 200kr i mitt navn. Ikke en gang nok til busskort. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 synd jeg skulle jobbe da, får bli med neste gang. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Så, altså, hvor mange er MED på peppes? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Jeg er med. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Jeg er med. Lenke til kommentar
Caree Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Jeg er med! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Jeg er med. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Jeg er ny i byn! Hørres litt spennde ut, er det sånn at alle så er påmeldt kjenner hverandre eller ? Jeg har 90% kjangs for at eg kan stille, tror jeg har fri fra jobb den dagen. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 De fleste kjenner hverandre ja. Men det er alltids en eller to nye på de fleste treff. Å bli kjent med nye er jo halve meningen med treffene! Anbefaler deg virkelig å stille opp. Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Den er grei, jeg stiller så usikker til litt ut i neste uke så jeg kan finne ut om jeg skal jobbe eller ikke. Skal jeg ikke jobbe, så kommer jeg nok. Btw, er selv 19 år blir 20 i mars Hva er alderen på dem så møtes som regel? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Vi ligger vel på rundt 30 - 40 år gamle. Irriterende nok så er vi alle menn, og ganske overvektige og med langt kjegg... kjipt. men blir jo litt lemonparty utover kvelden, så... Bra du er 19! Litt fersk gress på banen, vettu. g/j? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå