Sverre123 Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Hatt ny rig oppe og gående i 2 dager. 1 dagen og kvelden hadde jeg tilgang til hjemmenettverk og internett. Men i natt og i hele dag har det blinket en error ca 1 gang i sekundet: "A network cable has been unplugged". Og jeg har ikke lenger tilgang til internett eller hjemmenettverket. Alle andre pcer i huset har tilgang. Lastet ned de nyeste nettverksdriverne til hovedkortet og prøvd å restarte ruter, samt prøvd å flytte kabelen mellom de ulike portene på ruter og pc. ruter: D-Link DI-524UP Hovedkort: Rampage 2 extreme nettverkskontrollere: Marvell Yukon gigabit ethernet controllers Forslag til løsninger på problemet mitt verdsettes opp i skyene!
Sverre123 Skrevet 30. august 2009 Forfatter Skrevet 30. august 2009 forresten: eneste jeg har gjort med dataen så langt er å -laste ned utorrent, Antivir og noen andre småprogrammer -klokke pcn opp fra 2,6ghz til 3,2ghz (i7 920) -innstallere crysis -sette inn en extra hdd
Sverre123 Skrevet 30. august 2009 Forfatter Skrevet 30. august 2009 antagelig dårlig TP-kabel, den burde byttes... TP-kabel er vanlig nettverkskabel? jeg har hatt den i noen år så det er mulig at det er problemet. skal prøve å bytte den ut imorgen og se om det hjelper. skal poste resultatet:)
Sverre123 Skrevet 2. september 2009 Forfatter Skrevet 2. september 2009 det var dårlig kabel! tusen takk aklla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå