heh115 Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Hei. Jeg har hørt litt om mac og noen sier at man MÅ ha en apple airport stasjon for å ha trødløst nettverk. Er det rett? Kan jeg ikke bruke en mac feks på skolen hvis skolen ikke har en slik airport stasjon? takker for alle svar. Mvh Hans Erik
Shruggie Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Jo, det kan du. WLAN er en etablert standard, og Apple sine trådløse basestasjoner fungerer på samme protokoll som Linksys, Netgear og andre.
heh115 Skrevet 30. august 2009 Forfatter Skrevet 30. august 2009 Jo, det kan du. WLAN er en etablert standard, og Apple sine trådløse basestasjoner fungerer på samme protokoll som Linksys, Netgear og andre. Hva er det som er så spesielt med disse airport stasjon da? bare at du kan sende lyd osv trådløst?
Shruggie Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Vel, de er jo hvite da... Men ja, det eneste som jeg setter pris på i min gamle .G airport express er faktisk at jeg kan spille musikk fra den Når jeg kjøper en .N-enhet skal jeg bruke den fremdeles bare til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå