DnS94 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Hei, Noen som kan hjelpe meg med å clone/speile med acronis? forstår meg ikke på hvordan det funker.... Lenke til kommentar
atlef Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Laget en video-snutt atlef. Lenke til kommentar
DnS94 Skrevet 30. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Laget en video-snutt atlef. Takk jeg har gjort som det på videoen men etter det hvordan jeg skal "innstalere"? hvis du skjønner? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Hvis du lagrer "bilde" på en annen tilgjengelig harddisk, så trenger du kun å lage Acronis Rescue Media, som du finner i menyen og som jeg peker på i videoen hvis du følger med på den. atlef. Lenke til kommentar
DnS94 Skrevet 31. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Hvis du lagrer "bilde" på en annen tilgjengelig harddisk, så trenger du kun å lage Acronis Rescue Media, som du finner i menyen og som jeg peker på i videoen hvis du følger med på den. atlef. hei ja jeg prøvde det men jeg får det fortsatt ikke til.... kan du forklare meg... fordi den backuppen jeg tok var en .tib fil mens den greia du peker på blir .ISO og jeg forstår fortsatt ikke hvordan jeg legger inn alt "installerer" Lenke til kommentar
johome Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Får du det til ? Hvis du ønsker å clone fra en disk til en annen , kan jeg vise deg hvordan jeg gjør det. Da blir innholdet på den nye disken nøyaktig lik den du kloner ifra. Endret 2. september 2009 av johome Lenke til kommentar
DnS94 Skrevet 3. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Får du det til ? Hvis du ønsker å clone fra en disk til en annen , kan jeg vise deg hvordan jeg gjør det. Da blir innholdet på den nye disken nøyaktig lik den du kloner ifra. Jeg vil gjerne ha hjelp jeg forstår ikke hvordan jeg på en måte "installerer" det... eller legger inn Lenke til kommentar
johome Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Slik kloner jeg fra en disk til en annen med Acronis True Image 2009 : Jeg kloner nå fra disken på 1TB (vises som 931 GB ) til en blank disk på 320 GB (vises som 298 GB) 1 Velg "Clone Disk" 2 Velg "Automatic" 3 Her velges disken på 1TB (som det skal klones ifra) 4 Her velges disken på 320 GB (som det skal klones til ) 5 Trykk på "Proceed" 6 Tilslutt må det rebootes. Nå har jeg klonet fra en disk til en annen disk som var tom. Innholdet på den 320 GB disken er nå nøyaktig lik den på 1TB , og den booter. Punkt 3 og 4 er viktig. Gjøres det feil her er resultatet 2 blanke disker. Lenke til kommentar
DnS94 Skrevet 4. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Slik kloner jeg fra en disk til en annen med Acronis True Image 2009 : Jeg kloner nå fra disken på 1TB (vises som 931 GB ) til en blank disk på 320 GB (vises som 298 GB) 1 Velg "Clone Disk" 2 Velg "Automatic" 3 Her velges disken på 1TB (som det skal klones ifra) 4 Her velges disken på 320 GB (som det skal klones til ) 5 Trykk på "Proceed" 6 Tilslutt må det rebootes. Nå har jeg klonet fra en disk til en annen disk som var tom. Innholdet på den 320 GB disken er nå nøyaktig lik den på 1TB , og den booter. Punkt 3 og 4 er viktig. Gjøres det feil her er resultatet 2 blanke disker. Ja takk for den men problemet er ikke det... problemet er at jeg vet ikke hvordan jeg skal legge det inn i den andre maskinen... Lenke til kommentar
atlef Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Hvis du lagrer "bilde" på en annen tilgjengelig harddisk, så trenger du kun å lage Acronis Rescue Media, som du finner i menyen og som jeg peker på i videoen hvis du følger med på den. atlef. atlef. Lenke til kommentar
DnS94 Skrevet 4. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Hvis du lagrer "bilde" på en annen tilgjengelig harddisk, så trenger du kun å lage Acronis Rescue Media, som du finner i menyen og som jeg peker på i videoen hvis du følger med på den. atlef. atlef. ja det har jeg oxo gjort... litt mer detaljert please lsm hvordan legger jeg det inn på den nye maskinen ? Endret 4. september 2009 av dinesh Lenke til kommentar
atlef Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Du må starte maskinen fra CD'en du laget og legge bildet tilbake med hjelp av denne. atlef. Lenke til kommentar
DnS94 Skrevet 8. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Du må starte maskinen fra CD'en du laget og legge bildet tilbake med hjelp av denne. atlef. åja ..... jeg prøvde via USB Hardisken jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå