Gå til innhold

Bærbar med DVD-brenner til 10.000 kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan det hende at den heter noe annet andre steder i europa... finner bare info om den på spanske hjemmesider....

det jeg har klart å få ut der er at det bare er 1024 oppløsning på skjermen og det er jo ikke noe særlig på 15" og at den bruker shared memory for grafikk.... heller ikke så bra når man bare har 256 Ram

Lenke til kommentar

Det er vel ingen hemmelighet at man får hva man betaler for. Det er nok gitt at denne maskinen er kvasibærbar; dvs basic funksjonalitet er satt foran batterilevetid, kvalitet etc. NASA bruker etter det jeg husker en slik trekant; hvor kvalitet, kvantitet og kost er satt i hver sitt hjørnet, med dette vil de sef vise at man ikke får alt samtidig, men må inngå kopromisser. Dvs for noen vil nok denne maskinen være helt super, for andre ikke...

Lenke til kommentar

Skal man standardisere på den den måten forutsetter det at man må lage de bærbare mer rommelige for å kunne få til typiske ut/inn slots for alle enhetene, dvs de blir større og tyngre. Det vil sef også få en rekke andre konsekvenser, blant annet må man revurdere selve kabinettene på, tastaturer etc etc. Eneste fordelen er at man hadde vært mindre avhengig av å gå til f.eks Dell når man skal oppgradere eller kjøpe en ny lader, CD-ROM eller liknende. Dog er jeg ikke sikkert på at det ville bli billigere, ettersom de integrerte sakene i dag alllerede er relativt billige, dvs relativt til størrelse på komponenter og hva tilsvarende bærbare koster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...