Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ekstremt trett osv i ett år, hva kan det være?


Monicaott

Anbefalte innlegg

...

 

 

.

Det skal ikke være nødvendig å gå rundt i Norge med fysiske eller psykiske problemer uten at du får nøye oppfølging.

 

Håper du slipper å skade deg eller bli syk selv. Da vil du fort oppdage at helsenorge ikke fungerer som det burde.

Har hatt en plage i 3 år. Engentlig en enkel og synlig skade som leger fint kunne ut av. Men ingenting ble gjort.

Tok 2 år å få diagnose. I mellomtiden ble det svært mye feil behandling og ingen oppfølging..endt opp med en mengde følgeplager\skader.

Desverre kjenner jeg til mange andre som har samme erfaringer og vært igjennom lignende selv. Spessielt de steder jeg NÅ har fått undersøkelser og riktig behandling hos.

 

Ble selv heller stemplet av legen som hypokonder (med 1 plage) fordi denne ikke gadd å gjøre noe med skaden.

 

En blir utrolig skuffet over systemet i norge når en hvirkelig har behov for at det skal virke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror seriøst det er psykisk.

Det kan være alt fra angst til depresjon til alt mulig egentlig.

Hjernen er en ganske komplisert ting..

 

Ja, jeg håper egentlig det jeg også. For det er så lett å gjøre noe med noe psykisk. Iallefall om man får vite HVA det er. Men det er derfor det er frustrerende. Jeg var jo til psykolog, men de fant ikke noe. Det blir liksom så mye av testing og slikt. Og takk c-angel, for at du forklarte deg litt nærmere. :) må bare si at jeg absolutt ikke tror at jeg er fysisk syk. jeg tror heller ikke at det ligger en spesiell alvorlig sykdom som underligger det. jeg er bare veldig lei av late leger, og at det aldri blir tatt prøver, eller dypere utredning hos psykolog, så de heller bare avslutter behandlingen. Jeg vil simpeltenn bare slippe å være så trett, så jeg klarer skolen. Men det med b12 skal jeg ta med til legen!! Jeg har nå skiftet lege, og jeg vet at han er flink, så satser på at dette ordner seg nå!! Og ja gjest, jeg vet hva du mener. Det er så lett for legen å gi opp så fort, eller å sende deg hjem med antibiotika uansett om det er 3dje gangen, og at de ikke har funket. Men, da er det vel bare å kjempe videre! Uansett, tusen takk for svar. Det var et godt råd å skifte lege, og jeg setter pris på seriøse svar fra dere angående problemstillingen!:) Ville det vært råteit av meg å gi legen listen jeg skrev på førstepost? Så jeg slipper å forklare hele greia.

Endret av Monicaott
Lenke til kommentar

 

Hallo. Jeg har et stort problem. Jeg har over lang tid hatt tretthet, utmattelse og hodepine. Jeg har vært på besøk til utallige leger, jeg har prøvd kostholdsendring og medisiner, men ingenting hjelper. Legene tror jeg er hypokonder, og elevene tror jeg er "slask". Så dette er siste utvei.. Jeg har skrevet en oversikt over sykdomsforløpet det siste året, og lurer på om noen kan hjelpe meg på vei, så jeg kan snakke med legen og KREVE test for en sykdomm, eller behandling som kan hjelpe? Er det noen som har opplevd samme symptomene? hva gjorde dere? Jeg er så sliten, og lei av å måtte kutte ut skolen hele tiden. Jeg har lenge ignorert at jeg ikke takler trening, men nå har det sagt stopp.

 

- Ekstremt tretthet:

Søvnmønstre er slik at når jeg kommer hjem fra skolen, klarer jeg ikke stå oppe, får jeg ikke sove, må jeg ligge på sofaen resten av kvelden. Jeg orker ikke rydde, klarer ikke lage mat, og er helt utslitt. Også i skoletiden så klarer jeg ikke gjøre noe. Jeg blir sliten etter 50 sekunder med fotball, og jeg klarer ikke gjøre mye i timene. Når jeg skal sove, er det vanskelig å sove, og når jeg først sover, så kan jeg ofte sove i 12-16 timer, noe som resulterer i bortgang fra skolen. Søvn hjelper ikke på tretthetsfølelsen min, og jeg føler meg utmattet uansett hvor lite eller mye jeg sover. Lærere har måttet ringe og vekke meg på morgenen. Samboer klarer ikke få meg opp.

 

Jeg klarer ikke gjøre dagligdagse gjøremål, og pga trettheten og utmattelsen min klarer jeg aldri være på skolen noen uker i strekk. Jeg har ofte to-tre dager fravær hver uke, fordi jeg ikke klarer mer. Det er et ork å stå opp av sengen, og jeg har blitt stemplet som en "slask" av lærere og elever, noe jeg absolutt ikke ønsker, fordi dette er noe jeg ikke klarer å gjøre noe med. Jeg har prøvd alt fra å legge om kostholdet, trent mer(ble bare verre), prøvd kosttilskudd, medisiner for å "bedre den indre tidsklokke" som legen sa, og lagt meg tidligere på kvelden. Det går aldri. Men det er sånn at noen ganger så kan jeg bli bedre. Det varer vanligvis en uke eller to, så blir det bare plutselig verre igjen.

 

- Uforklarige, vandrende smerter i kroppen samt sykdomsfølelse: Jeg har utallige ganger dratt til fastlege og legevakt på grunn av akutte oppståtte smerter. Det kan være i magen, forskjellige steder i ryggen, leggen, hoftene eller skjelettet. Disse kan vare fra timer til dager eller uker. I 08 ble jeg innlagt på akutten pga magesmerter, men de fant aldri ut hva det var. Disse gikk gradvis over, men de trodde det var magekatarr. Fant ingenting på gastroskopi. Ble henvist til akutte ryggsmerter i korsryggen og nakken i 08, ingenting ble funnet på røngten. Disse varte i noen dager. Jeg kan også bare plutselig få kjempevondt ved skulderbladene som varer i noen sekunder. Noen dager etterpå korsryggen, noen ganger i buken eller til venstre ved eggstokkene. Jeg får for det meste vondt ved magesekken, som varer noen timer, men noen ganger noen dager. Jeg sliter også med veldig sår og tørr hals. Jeg ble testet for halsinfeksjon, men de fant ingenting. Kroppen min er tydeligvis i "perfekt form"….

 

- Hodepine Jeg plagdes lenge med migrenelignende hodepiner, men de har gått videre til smerter i tinningen som også arter seg bak øynene, og smerter i øverste del av nakken/bakhodet. Dette er nyartede smerter, og det er ekstremt vondt.

 

- Konsentrasjon og evne til læring på skolen: Jeg har gått om 1klassen to gang, og begynner nå på mitt tredje år, til tross for rundt 2 i snitt på 2klassen. Jeg har ekstremt dårlig konsentrasjon, og klarer aldri å få i meg ny informasjon. Hvis jeg har vært til dels våken i en time og lært om historie, så klarer jeg ikke huske noe av det vi har lært når vi skal skrive en oppgave i slutten av timen. Jeg klarer sjeldent prøver pga dårlig hukkomellse når det gjelder prøvelesing, og jeg får aldri til å lære noe nytt, uansett hvor mye jeg prøver. Jeg har tatt ekstrakurs, jeg har fått en privatlærer for å lære meg på fritiden, og jeg har gjort alt i min makt for å lære noe nytt.

 

- Syn og hørsel: Jeg har perfekt syn, men jeg har i det siste fått veldig vanskelig for å fokusere synet. Det virker litt "blurry" og det er vanskelig å fokusere på pcskjermer og bøker, tv og slike ting. Det er litt "tåkesyn"aktig.

Jeg er også veldig overfølsom for lyder. Jeg klarer ikke høre folks slafse, jeg klarer ikke høre folk prate. Når folk prater i pausene i timen, får jeg et slaks "breakdown", og må bare gå på do og sette meg for å roe ned. Jeg tåler ingenting.

 

- Andre ting: Jeg har urinveiskatarr minst to ganger i mnd.

- Jeg er ofte kvalm, og sliter med "hjertebank" etter litt anstrengelse. Når jeg er kvalm og svimmel får jeg en slags "feberfølelse" som om jeg har influensa. Men jeg er jo helt frisk.

- Døgnrytmer: Jeg har en dårlig døgnrytme. Noen ganger når jeg sover lenge, kan jeg sovne igjen klokken 9 på kvelden, men andre ganger 5 på natten når jeg har sovet i 4 timer.

- Jeg sliter veldig med apetittfølelsen. Jeg kan gå ned mange kilo fordi jeg ikke har apetitt, andre ganger er jeg veldig sunn.

- Jeg er konstant svimmel.

 

Dette er en oversikt over hvordan sykdomsforløpet mitt har vært det siste året. Noen av symptomene som urinveisinfeksjon osv har bedret seg, men jeg er generellt trøtt, har vandrene og uforklarige smerter, hodepine, døgnrytmeproblemer, konsentrasjonsvansker og læringsproblemer/hukommelsesproblemer, samt at jeg har begynt å slite enda mer med synet mitt. Alle leger jeg har vært til har gitt meg forskjellige diagnoser uten testing som kronisk urinveisinfeksjon selv når jeg ikke var bakterier tilstedet, magekatarr(som aldri blir bedre), migrene, men de kan ikke forklare det generelle sykdomsforløpet som stadig blir verre, så bedre, så verre i perioder. Jeg har blitt stemplet som slask på skolen, og disse tingene som jeg har hemmer livskvaliteten min yttligere. Disse symptomene har ført til at jeg har stort fravær allerede, og kan ikke slutte.

 

 

Lese ut som symptomer for en ungdomslidelse som kalles for pubertet.

Merkelig nok har jeg også gjennomgått det. :)

 

Jeg mistenker at "psyken" din er med på å skape symptomer og unødvendige beskymringer. :)

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
Ja, takk for seriøse svar ja.. Den der var bare unødvendig vaio.....JEG ER IKKE BEKYMRET, jeg er lei. Og pubertet er bare latskap og en unnskyldning til å være hjemme fra skolen. Jeg prøver i det minste å dra dit. by the way, jeg er 19, ikke 14.

Monica, det var et seriøst svar. De virker sint ved konfrontasjon.. som styrker det jeg skrev.

Puberteten stopper ikke i 19års alderen, hjernen din er ikke ferdigutviklet før 24. ;)

 

De problemene du presenterer kan rettes opp. Men, jeg er ikke sikker om du har lyst å lese rådene?

Endret av Vaio
Lenke til kommentar

Jo, det har jeg. Men jeg tror psykologen min hadde utelukket pubertet ganske fort om det var tilfellet. Jeg satte opp tråden for råd, og jeg setter pris på det. Men jeg må jo få kommentere de fordi. Men jeg prøver bare å få frem at dette ikke er latskap, og at det er et problem som hemmer livskvaliteten. Jeg setter pris på småe råd også. :) Beklager, jeg ble vel litt for hissig.

Endret av Monicaott
Lenke til kommentar
- Ekstremt tretthet:

Søvnmønstre er slik at når jeg kommer hjem fra skolen, klarer jeg ikke stå oppe, får jeg ikke sove, må jeg ligge på sofaen resten av kvelden. Jeg orker ikke rydde, klarer ikke lage mat, og er helt utslitt. Også i skoletiden så klarer jeg ikke gjøre noe. Jeg blir sliten etter 50 sekunder med fotball, og jeg klarer ikke gjøre mye i timene. Når jeg skal sove, er det vanskelig å sove, og når jeg først sover, så kan jeg ofte sove i 12-16 timer, noe som resulterer i bortgang fra skolen. Søvn hjelper ikke på tretthetsfølelsen min, og jeg føler meg utmattet uansett hvor lite eller mye jeg sover. Lærere har måttet ringe og vekke meg på morgenen. Samboer klarer ikke få meg opp.

 

Jeg klarer ikke gjøre dagligdagse gjøremål, og pga trettheten og utmattelsen min klarer jeg aldri være på skolen noen uker i strekk. Jeg har ofte to-tre dager fravær hver uke, fordi jeg ikke klarer mer. Det er et ork å stå opp av sengen, og jeg har blitt stemplet som en "slask" av lærere og elever, noe jeg absolutt ikke ønsker, fordi dette er noe jeg ikke klarer å gjøre noe med. Jeg har prøvd alt fra å legge om kostholdet, trent mer(ble bare verre), prøvd kosttilskudd, medisiner for å "bedre den indre tidsklokke" som legen sa, og lagt meg tidligere på kvelden. Det går aldri. Men det er sånn at noen ganger så kan jeg bli bedre. Det varer vanligvis en uke eller to, så blir det bare plutselig verre igjen.

Problemstilling 1: Ekstremtrøtthet.

Ut fra det du har skrevet, kan jeg lese at du har en "ekstremt" dårlig sovehygiene. Det er bare synd at legen din ikke nevnte at det finnes "bedre" måte å løse problemene på enn kosttilskudd og medisin. Antaglivis har du fått et par innsovningstabletter?

 

- Uforklarige, vandrende smerter i kroppen samt sykdomsfølelse: Jeg har utallige ganger dratt til fastlege og legevakt på grunn av akutte oppståtte smerter. Det kan være i magen, forskjellige steder i ryggen, leggen, hoftene eller skjelettet. Disse kan vare fra timer til dager eller uker. I 08 ble jeg innlagt på akutten pga magesmerter, men de fant aldri ut hva det var. Disse gikk gradvis over, men de trodde det var magekatarr. Fant ingenting på gastroskopi. Ble henvist til akutte ryggsmerter i korsryggen og nakken i 08, ingenting ble funnet på røngten. Disse varte i noen dager. Jeg kan også bare plutselig få kjempevondt ved skulderbladene som varer i noen sekunder. Noen dager etterpå korsryggen, noen ganger i buken eller til venstre ved eggstokkene. Jeg får for det meste vondt ved magesekken, som varer noen timer, men noen ganger noen dager. Jeg sliter også med veldig sår og tørr hals. Jeg ble testet for halsinfeksjon, men de fant ingenting. Kroppen min er tydeligvis i "perfekt form"….

 

- Hodepine Jeg plagdes lenge med migrenelignende hodepiner, men de har gått videre til smerter i tinningen som også arter seg bak øynene, og smerter i øverste del av nakken/bakhodet. Dette er nyartede smerter, og det er ekstremt vondt.

ET spørsmål: Har du vært utredet for Endometriose?

Hvis ja, kan disse symptomene være så enkelt som en PMS ;).

 

- Konsentrasjon og evne til læring på skolen: Jeg har gått om 1klassen to gang, og begynner nå på mitt tredje år, til tross for rundt 2 i snitt på 2klassen. Jeg har ekstremt dårlig konsentrasjon, og klarer aldri å få i meg ny informasjon. Hvis jeg har vært til dels våken i en time og lært om historie, så klarer jeg ikke huske noe av det vi har lært når vi skal skrive en oppgave i slutten av timen. Jeg klarer sjeldent prøver pga dårlig hukkomellse når det gjelder prøvelesing, og jeg får aldri til å lære noe nytt, uansett hvor mye jeg prøver. Jeg har tatt ekstrakurs, jeg har fått en privatlærer for å lære meg på fritiden, og jeg har gjort alt i min makt for å lære noe nytt.

Dårlig sovehygiene føre til ekstrem trøtthet som igjen tærer på konsentrasjonen og læreegenskaper.

- Syn og hørsel: Jeg har perfekt syn, men jeg har i det siste fått veldig vanskelig for å fokusere synet. Det virker litt "blurry" og det er vanskelig å fokusere på pcskjermer og bøker, tv og slike ting. Det er litt "tåkesyn"aktig.

Jeg er også veldig overfølsom for lyder. Jeg klarer ikke høre folks slafse, jeg klarer ikke høre folk prate. Når folk prater i pausene i timen, får jeg et slaks "breakdown", og må bare gå på do og sette meg for å roe ned. Jeg tåler ingenting.

Kan være forbundet med dårlig søvn.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sleep_debt

 

Angående UVI:

Har De hyppig samleie?

Lenke til kommentar

Har ikke snakket om legen om pms, for jeg har aldri hatt noen problemer før mensen osv, så jeg regna med at det ikke var noe problem. Jeg har vært til utredning for dårlig sovehygiene. Fikk da allergimedisin som skulle hjelpe meg å få tilbake søvnrytmen, pluss et skjema jeg skulle følge til punkt og prikke for å endre vanene mine før jeg legger meg. Har en någelunde bra rytme(legger meg på samme tid), men er utmattet fordi. Jeg har ikke fått innsovningstabletter, fordi de er sterkt avhengighetsskapende, og jeg ville holde meg unna slikt. Etter slikt jeg ser det, så er sleepdept å sove forlite? har aldri hatt problemer med å sove for lite om nettene, men plages veldig med å sovne. Vet du om det er spesielle matvarer jeg burde holde meg unna noen timer før jeg skal legge meg, da? Tenker på ting som kanskje kan påvirke søvnen, eller noe.

 

Jeg har ikke mye samleie, nei.

Endret av Monicaott
Lenke til kommentar

En i min familie hadde problemer med tretthet og dårlig konsentrasjon selv om han hadde veldig stabil søvnrytme og aldri problemer med å sove. Men han snorket veldig mye!

Så han sov på en lab med elektroder og noe greier, og de fant ut at han stoppet og puste opp til 10 sekunder ved flere anledninger mens han sov. Noe som førte til at hjernen ikke fikk nok oksygen og det var grunnen til at han hadde så dårlig konsentrasjonsevne. Du kan jo spørre legen litt om dette, hvis du ikke alt har gjort det.

 

Angående smertene dine kan vel det ha noe med nakkebruddet ditt? At det har gjort noe med nervesystemet ditt.

Lenke til kommentar
En i min familie hadde problemer med tretthet og dårlig konsentrasjon selv om han hadde veldig stabil søvnrytme og aldri problemer med å sove. Men han snorket veldig mye!

Så han sov på en lab med elektroder og noe greier, og de fant ut at han stoppet og puste opp til 10 sekunder ved flere anledninger mens han sov. Noe som førte til at hjernen ikke fikk nok oksygen og det var grunnen til at han hadde så dårlig konsentrasjonsevne. Du kan jo spørre legen litt om dette, hvis du ikke alt har gjort det.

 

Angående smertene dine kan vel det ha noe med nakkebruddet ditt? At det har gjort noe med nervesystemet ditt.

 

Stoppet opp med å puste? :ohmy: stakkars!! Men, vi får se. Jeg tar med utskrift fra svarene på diskusjonsforumet, så får bare legen se over. :)

Lenke til kommentar

Ja det var visst grunnet snorkingen av en eller annen grunn. Han sover med oksygenmaske nå. Som slår til hvis han slutter å puste så hjernen får nok oksygen. Han sier problemet er helt vekke nå.

En bekjent av han hadde samme problemet bare enda verre. Han kunne sovne helt uten videre både stående og sittende noe som var ett stort problem. Men etter han begynte å sove med oksygenmaske ordnet alt seg.

Lenke til kommentar

Har du blitt testet for Lyme borreliose?

 

Det har vært flere tilfeller der norske leger ikke har funnet infeksjonen, men der de etter en tur til danmark eller tyskland har fått påvist infeksjon.

 

Kan være en idé å teste seg på nytt, evt. gjøre det i utlandet. Ved mistanke om borreliainfeksjon er det helt vanlig å ta flere tester etter noen uker dersom prøven er negativ.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+65132

Noen som kan bekrefte at du snorker?

 

Kanskje du lider av glutenalergi? Det vil si at når du spiser mat som innholder gluten vil dette tæret ned tarmtottene. Dette vil føre til at tarmene ikke tar opp så mye næring fra mat, som igjen kan føre til trøtthet.

 

http://www.ncf.no/?dokId=12

 

VANLIGE SYMPTOMER OG TEGN PÅ CØLIAKI

Cøliaki kan arte seg på mange måter. Vedvarende eller periodevis diaré er et symptom som man har vært oppmerksom på i lengre tid. Voksne har ofte plager i mange år før diagnosen stilles. Diaré kan utløses av andre lidelser, som for eksempel akutte infeksjoner, særlig mage- og tarminfeksjoner, eller skyldes betennelsestilstander i tykktarmen. Det er imidlertid mange cøliakere som har fått stillet diagnosen cøliaki uten noen gang å ha hatt diaréplager eller andre plager fra tarmene. Mange av disse er blitt fortalt at de ikke kan ha cøliaki fordi de ikke har hatt diaré. I dag tror vi at bare halvparten av uoppdagede cøliakere har diaréplager. Kronisk jern- og vitaminmangel er vanlig. Tilskudd med jern vil oftest ha liten virkning, inntil man har fått stillet korrekt diagnose og startet med glutenfri kost. Påfallende tretthet, benskjørhet og utforklarte magesmerter er alle tegn som kan skyldes cøliaki. Vantrivsel og manglende vektøkning, og endog vekttap, er vanlig hos spedbarn og småbarn. Dårlig høydetilvekst er vanlig hos større barn.

 

Tretthet og uforklarte magesmerter er blandt annet symptomene.

 

Løsningen er da å kutte ut all gluten fra kostholdet.

Endret av Slettet+65132
Lenke til kommentar

Du sier du tok mandlene, og etter det gikk det bare nedover. Mulig du har hatt kyssesyken, og hvis du ikke slapper av og lar være å trene når du har dette, kan du få kronisk utmattelsessyndrom, ME. Du bør ikke trene eller være mye fysisk aktiv hvis du har ME, da kan det bare bli værre. Ellers er det få svar på hva ME er, og hvordan du forebydder det, men du kan jo søke litt rundt på nettet så kanskje du finner noe. Prøv også å snakke med legen om dette neste gang du er der.

Lenke til kommentar

Kan også legge til at jeg nå har begynt å skjelve i bena og henda. :( det er fryktelig irriterende. er ikke så galt i føttene. de kjennes litt "gele" ut, men henda er jævlige når jeg sitter iro.

 

min kjæreste klager stadig vekk på snorkingen min!! :grin:

 

og formann, det blri uansett uaktuelt å dra til utlandet for å teste meg for noe jeg ikke trenger å ha. jeg er jo trossalt en student.

Lenke til kommentar

Hei Monicaott.

 

Da jeg gikk i 1 klasse på vgs var jeg særdeles aktiv i idrett, men plutselig en dag sa det pang. Jeg fikk følgende:

 

-Ekstrem søvnig. Jeg ble altså trøtt veldig tidlig på kvelden og slet med å komme meg opp.

-Ekstremt slapp. Jeg måtte ha hvile pause i 2 etg på skolen, for å komme meg opp i 3 etg. En skoledag var som en knall hard trening og jeg orket rett og slett ikke mer etterpå.

-Dårlig konsentrasjon. Jeg falt fort i min egen "verden" og slet med å henge med på skolen. Det gikk så dårlig at læreren faktisk satt meg opp 1 karakter fra der jeg hadde havnet, ettersom han viste at jeg var laangt ifra meg selv.

 

Jeg prøvde i lengere tid å finne ut hva dette var, siden det aldri gikk over. Jeg hoppet fra den ene legen til den andre og ble betraktet som "slapp" av omtrent alle. Til slutt kom jeg til en real lege som faktisk tok seg litt tid å kjørte noen ekstra tester. Jeg ble testet for Mykoplasma og det viste seg at det var det som var problemet mitt.

 

Spør legen din om du kan testes for dette. Jeg kan si at det var et rent helvette for meg, og det satt i kroppen i over 1 år. Ting ble aldri helt det samme igjen, men det går seg alltid til :)

 

 

Edit : Ble dobbelt opp her

Endret av Rosemount
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Boom_*

Hei, etter å ha lest litt her, tenkte jeg at du muligens kan ha ADHD. Jenter med ADHD er som oftest ikke hypre, men kan ha vansker med å konsentrere seg. Dette gir igjen utslag i at man bruker mye energi på å fungere i hverdagen. Mye mer enn oss andre. Dette kan til slutt gi utslag i ekstrem tretthet og utmattelse. Kjenner gjennom min type jobb mange unge som beskriver lignende symptomer som deg. Og fordi jenter ofte ikke er hypre, er det heller ingen som tenker på ADHD. Jeg kan nevne andre symptomer som glemsomhet, tristhet, manglende impulskontroll etc.

 

Dersom du gjennom mange år har brukt mye energi på å mestre hverdagen, tenker jeg at det er bare naturlig at dette setter seg "fast" i kroppen i form av smerter i muskler, ledd, og som tretthet.

 

Håper du finner ut av hva som feiler deg til slutt. Ikke artig å gå slik som du beskriver nå og å ikke finne ut av det.

 

Mvh

 

Boom

Lenke til kommentar
blabla
Kjenner meg veldig mye igjen i det du skriver Rosemount, har slitt med energi, trøtthet osv i laaaang lang tid nå. :) Legetester ga ingen resultat (skal visstnok være feil i de fleste tilfeller), og jeg endte opp med å flakse rundt til diverse alternative leger. Var såpass ubrukelig behandling og tullete tips og få at jeg til slutt gav opp og erklerte meg selv som en hypokonder med pubertetsproblemer. Siste håp/utvei var en time mora mi hadde bestilt til en ''refleksolog''. Ventetiden var nermære 5 måneder, så jeg levde i håpet om at jeg kanskje hadde endt opp hos en profesionell. Han fant ut at jeg har kyssesyken, dårlig næringsopptak og dårlig lever. Han begynte å behandle på en svært smertefull måte, ved å klemme sykt hardt på bestemte punkter på kroppen. Har bare vært der i en time, og føler meg allerede noe bedre :) skal dit 3 timer til, og har virkelig trua på at dette kan kurere meg helt.

 

Poenget mitt er at legetester og diverse kan ofte være helt på jordet, og at du muligens hadde hatt godt av en tur til en ''refleksolog''. Dette FUNGERER!... om du ikke er hypokonder da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...