Gå til innhold

Innebandy - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Det er vell egentlig ikke noen sko som er dedikerte innebandy sko. Det er mange forskjellige merker som har forskjellige utforminger på skoa og forskjellige såler. Ville kanskje prøvd å kommet meg til en stor sportsbutikk som har mye å velge i, flere som også har 3dmøller og testområder for å teste sko. Disse butikkene har ofte også mulighet for å lage såler som passer til føttene dine.

 

Sliter selv med sko og føtter og har holdt meg til puma sko i alle år, og har sett at enkelte g-Max butikker har de tingene som er nevnt over :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

-Hvordan lag du spiller på.

Slevik!

-Posisjonen du har på banen.

V-Ving, men liker bedre forsvar.

-Utstyr/Keeper utstyr.

Zone(tror jeg)

-Hvor lenge har du spillet?

10år ish?

 

Litt sent svar, men ja, det er det. Om du skulle være så uheldig at bladet f.eks. skulle løsne og skade noen, blir det ditt ansvar, siden kølle og blad ikke er laget for å passe sammen.

 

Tror ikke dette gjelder på aldersbestemte lag.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har inte spelat innebandy på några år, men har riktig lust o börja spela igen nu så tänkte kolla här om nån har koll på om det finns nått lag i närheten som behöver spelare. Jo jag bor i Moss förresten :)

Det er flere lag i eller ved Moss som spiller i 2/3/4 divisjon, som helt sikkert vil ha så mange spillere de kan få.

 

1.Div: Øreåsen, Råde

2.Div: Soon

3.Div: Øreåsen 2

4.Div: Øreåsen 3, Larkollen, Soon 2

 

Dette skal alle være lag som ikke er så langt unna deg om du bor i Moss.

Endret av Ares NOR
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ja ok va bra :-) tack

Nok en gang er jeg sent ute, men vil ikke anbefale Larkollen. Nå har jeg ingen erfaring med å faktisk spille for de, men det er vel det laget som er verst å møte i 4.div. Ikke på grunn av at de er så forbanna gode, men det er så mye tull med de. Vanskelige å ha med å gjøre, og mye utenomsportslig tull. Bare som en velmenende advarsel.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...