Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

svak sjel trenger god unnskyldning


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen =)

 

Har et ørlite problem.

 

Ble akkurat spurt på date av en jente, og jeg hadde egentlig ikke lyst. Siden jeg er konfliktsky som få, valgte jeg å si ja...

Har vært litt av å på en god stund, hvor seriøst det hele er har variert veldig.

Vet ikke helt om jeg orker noe mer, men blir for seriøst å "dumpe" henne også. Ingen som har lovet hverandre noe.

 

nå sitter jeg her å leter etter en god unnskyldning for å utsette det hele....

 

noen som har en god unnskyldning på lager ?.... ja jeg er djevelen :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
haha, ja det ville nok fungert, men har ikke lyst til å såre henne heller... blæh

 

Hvorfor vil du ikke på date med henne?

 

 

er lei av henne... er bare rot...

 

vel, før eller senere må du vel kutte kontakten da, og du kan ikke gjøre det uten å såre henne. kan like gjerne gjøre det nå. doit.

Lenke til kommentar

Du har to valg:

1) Si det nå med en gang. "Sorry, det funker ikke mellom oss. Jeg må desverre avlyse daten"

2) Bit tenna sammen, gå på date, og bruk det som unskyldning på at det ikke funker: "Sorry, syns ikke det klaffa like godt som jeg trudde på den daten. Så tror det vil funke.."

 

Du må få sagt det til henne fort iaf. Det blir bare værre og værre, og mer komplisert dess lenger du venter.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det.

 

Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...