Gå til innhold

Hvor ofte dusjer du?

N*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dusjer minst 1 gang om dagen, ellers går jeg rundt med "sovesveis" resten av dagen. Jeg må dusje 1 gang om dagen for å få orden på håret.

Noen ganger på søndager, når jeg står opp sent og bare skal dasse hele dagen så skipper jeg dusjinga.

Ellers dusjer jeg etter trening.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+4123456
Skrevet (endret)

Dusjer om morgenen på skoledager for å våkne og for å få orden på håret. Dusjer også etter trening, trener stort sett hver dag så blir vel cirka 10-12 dusjer i uken.

Edit: Dusjer nå cirka 6-7 dager i uken, hver treningsdag + gymtimene, tar meg også en dusj om jeg skal på fest eller noe, for å få orden på håret.

Endret av Slettet+4123456
Skrevet

Spørs veldig og alt ettersom. Men det går MAKS 3 dager uten en dusj. Da er det som regel i ferier hvor jeg ikke gjør stort annet enn å slappe av hjemme og hvor jeg ikke er i fysisk aktivitet.

Ellers dusjet jeg minst hver 2. dag. Om sommeren i syden og sånn dusjer jeg som oftest flere ganger for dag :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Dusjer hver morgen.

For det første blir man varm og god, for det andre blir man ren og for det tredje lukter man godt =)

Det kan hende jeg forsover meg, men har alltid tid til en 5 min dusj.

Skrevet

Dusjer håret annenhverdag, men vasker meg selvsagt hver dag. Håret mitt har ikke godt av å vaskes hver eneste dag, da blir det altfor fort fett. Hender jeg drøyer det og lar det gå 3 dager mellom hver gang.

Skrevet

Dusjer somregel annenhver dag, bortsett fra etter jeg har trent/det lukter mann av meg for andre grunner, plus en halveis obligatorisk en noen ganger før jeg skal ut på fredag/lørdag.

min. 3 ganger

avg. 4 ganger

max. 5/6 ganger

føler meg ganske slacker imotsetning til gjennomsnittet her men orker bare ikke dusje om jeg allerede lukter/ser strøken ut.

Gjest medlem-140898
Skrevet (endret)

En gang i uka.

Neida, blir vel 4-5 ganger i uke. Det holder :p

Endret av medlem-140898
Skrevet (endret)

rundt juletider en gang tar jeg meg en dusj

Ja, blir vell 1 dusj i året, rundt juletider, da kun i 5 min. Trenger ikkeno mer enn det :D

Sparer varmt vann på sånt

Endret av sjonky
Skrevet

Blir som oftest en dusj om dagen. Enten tidlig eller seint på dagen.

Får abstinenser hvis det går for lang tid mellom hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...