poikan123 Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 (endret) hei jeg har et problem med kameraet mitt når jeg skal ha en video samtale med noen på msn kommer det opp en melding: video kamera allerede i bruke sørg for at andre probgrammer ikke bruker det noe sånt det har vært en god stund snart en år men har ikke giddet og gjøre noe med det før nå har noen noen forslag har uinnstalert web-cam programmet som følte med men det kosta penger så får ikke det til bake noen tips? bruker ikke kamera noe annet sted... Endret 25. august 2009 av poikan123
poikan123 Skrevet 26. august 2009 Forfatter Skrevet 26. august 2009 ingen som kan hjelpe!! vær så snill haster
PerB Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Har vel ikke mye med "Bilderedigering og programvare" å gjøre. Du bør poste i Maskinen viker ikke på www.hw.no.
KVTL Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Et tips til neste gang: Post riktig, og du vil ha større sjangse for å få hjelp. Denne tråden er flyttet. MVH KVTL
mafackern Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 noen?? ja. du har et program som heter control center eller lignende. avslutt alle bakgrunds programmer til camen din. så skal det fungere. og hvis du er på cam med noen andre fra før. så kan du ikke ha en video samtale i tilleg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå