Gå til innhold

Trenger litt anbefaliner av gamer headset, mus , tastatur


Anbefalte innlegg

Hei lurer litt på vilket utstyr jeg burde kjøpe, Jeg spiller en del cs 1.6 der det krever en del lyd færdigheter får å kunne være god.

 

Det er ikke så mye å skrive her , bare anbefal meg noe i rundt 1000 kroners prisen

 

 

Grunden til at jeg plaserte denne tråden her er fordi de andre trådene ikke er så alt får aktive , Desutten er det ikke så alt får mange som har peiling på spill i pc utstyrs trådene :)

 

edit : fant eventuelt dette som var godt anbefalt : https://prisguiden.no/product.php?p...4&cat_id=51

Endret av pipppipp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får ikke til å se den linken du kom med.

 

Men tok meg en rask titt på Komplett.no og fant disse produktene.

 

Logitech G15 gaming tastatur (789,-)

Logitech G19 Gaming Keyboard Pan-Nordic (1 395,-) Koster litt mere enn det du skrev.

 

Hvis du ikke bryr deg så mye om utseende så kan denne musen være noe for deg Microsoft SideWinder X5 Gaming mouse (399,-). Eller så kan du velge denne Logitech G5 Laser Mouse (499,-)

Lenke til kommentar

Det headsettet der tror jeg er helt konge! Eller så har du dette, har det selv og er veldig fornøyd. God lyd, "greit" til musikk, og god mic.

 

Mus vil jeg anbefale å kjøpe en god optisk mus, da mine erfaringer med laser ikke er til å rope hurra for(har hatt 2stk G5, og 1stk Roccat Kone). Bruker nå en M$ Intellimouse Explorer 3.0, og er strålende fornøyd! Logitech Mx518 kan også være et godt alternativ.

 

Tastaturet jeg sitter med nå er et Razer Lycosa, rimelig flatt og lydløst tastatur med lave knapper. God respons og godt å skrive på. Hadde tidligere et G15, syntes knappene var for høye. Titta kjapt på G19 tastaturet en kompis plukka opp på posten i går, høye knapper, men de virka litt kvikkere enn på mitt gamle G15.

 

Mus og tastatur er smakssak.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor mange sier razor lycosa er bra spill-tastatur.

 

Razor lycosa irriterer meg.

 

1. WASD kanppene er ekstra harde, dvs du må trykke hardt på WASD. Mange ganger skjer det at wasd bokstavene kommer ikke opp i teksten, hvis du skriver fort på tastaturet. Dette er irriterende greier.

 

2. Tastaturet tåler ikke å bli trykket med 3 eller flere knapper samtidig. dvs hvis du spiller FPS, online spill eller noe som helst spill og vil ta en rask kikk på "Score" meny og samtidig beveger inne i spillet så må du dessverre slippe en av tastene som er allerede nede for å "frigjøre" kapasitetn så tredje knappen blir registrert.

 

Et helt vanlig tastatur som koster 100 kr duger bedre enn denne dritten.

 

Konklusjon:

Jeg vet ikke om det har kommet firmware som løser disse problemene, men seriøst, hvem faen gidder å oppdatere firmware til tastatur?

Som en hardkokt gamer (siden comodore 64) så annbefaler jeg deg å kjøpe noe annet. En billig naturlig tastatur til 100kr duger bedre en Razor Lycosa.

 

Eneste positiv jeg synes om Razor Lycosa tastaturet er at den ser døds fett ut!

 

Terningkast: 2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...