Gå til innhold

"Gi bort en DVD-film" tråden v2. Les første post!

tsghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er umulig å forutse deltakelsen på en trekning. På den siste trekningen min hadde jeg masse påmeldte, jeg trodde det skulle holde lenge med den originale lista, men da var det vel den ene filmen alle var ute etter.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Nå synes jeg vi kan begynne med loddtrekningen. :thumbsup:

Skrevet

1.nozgorak

2. Atsjonas

3. KongKake

4. Alliha

5. Pocketism

Random.org sier: 4.

Gratulerer, Alliha, send PM.

Mener det skal være mulig å forutse til en viss grad deltakelsen.

Hvordan? Det er da helt subjektivt hvilke filmer som er interessante.

Skrevet
Så du mener ikke at du klarer å forutse om deltagelsen blir større om du hadde lagt til f.eks Killer Rats kontra The Dark Knight?

Det er ikke meningen at man skal gi bort de nyeste og beste filmene sine. Dette er en tråd som skal hjelpe folk å bli kvitt filmer de ikke vil ha, og få igjen en film til en grei pris (pengene det koster å sende en film).

Skrevet
Det er ikke meningen at man skal gi bort de nyeste og beste filmene sine. Dette er en tråd som skal hjelpe folk å bli kvitt filmer de ikke vil ha, og få igjen en film til en grei pris (pengene det koster å sende en film).

Det har jeg ikke sagt, og det var heller ikke poenget. Og ja, jeg vet godt hva poenget med tråden er! Er i tvil om du skjønner mitt poeng, så avslutter diskusjonen her for å slutte å lage off-topic i tråden.

Skrevet

Du brukte The Dark Knight som eksempel. Hvis jeg hadde lagt ut den for trekning, er det klart at det ville vært mange påmeldte, for den er såpass ny og høyt oppe på imdb.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg har ikke mulighet til å legge ut liste før imorgen ikveld (altså søndag kveld), hvis det går greit, er borte.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Okey, her er lista:

• Djevelens Ryggrad
  • Meet the Feebles
  • The Crow
  • The Fly
  • Anger Management
  • Hero
  • Traffic
  • Hunted
  • Falling Down

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Bare to stk med, skal jeg legge ut noen filmer til, eller bare ta trekningen?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...