Gå til innhold

NetShop Supertirsdag 25. August kl. 10.00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
lurer også på om mushkin rammen er noe å satse på

De er helt greie.

hehe var betyr greie da? :p

Sånn out of the box, uten at man skal drive med overklokking og slikt.. noe å gå for? Sitter med tidligere rammen i handlekurven og vurderer å bytte her :p

Skrevet
lurer også på om mushkin rammen er noe å satse på

De er helt greie.

hehe var betyr greie da? :p

Sånn out of the box, uten at man skal drive med overklokking og slikt.. noe å gå for? Sitter med tidligere rammen i handlekurven og vurderer å bytte her :p

De vil gjøre jobben helt fint.

Bare kjør på :)

Skrevet

Er det bare meg, eller er det flere som har problemer med å få rett pris på de varene som ble lagt ut på siste timestilbud?

Skrevet

Ikke helt innertier for meg denne tirsdagen :( Men en spennede dag har Netshop uten tvil laget :D Det er ikke ofte jeg følger en tråd gjennom 46 sider :)

Skrevet (endret)

Mr. Anki: Funker helt fint. Har en HTPC som er koblet til den. Bruker mest til film og serier via HTPC.

Endret av Eulogy
Skrevet

Når jeg legger noe i handlevognen, kommer gammel pris opp. Er det normalt? Må bare være sikker på at jeg ikke betaler førpris når det liksom skal være salg...

Skrevet
Er det bare meg, eller er det flere som har problemer med å få rett pris på de varene som ble lagt ut på siste timestilbud?

Når en går inn på produktene endres prisene ja :hmm:

Skrevet

Gamle pris kommer opp, ja.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...