Gå til innhold

NetShop Supertirsdag 25. August kl. 10.00


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser de så langt kun tilbyr OCZ SSD-disker, 60 & 120Gb....håper de og gir oss et tilbud på Intels SSD 80GB gen.2

 

Må skuffe oss begge og fortelle deg at de ikke gir tilbud på disse i dag (netshop.no har postet dette svarer selv..)

 

Det hele grunnet en viss hardware bug hos intel's SSD disker. Derfor har de trukket tilbake store deler av diskene :(

Lenke til kommentar
Hvis du ser etter så gjelder prisen på cpu'en fortsatt

Hadde håpet 2000,- ;)

 

 

Fått enda et apparat inn i hus, og 4 fjernkontroller er 4 for mange.

Du mener vel 3 fjernkontroller for mye eller liker du å gå fram til TV'en for å bytte kanal ?

:p

 

Jeg mener at jeg skulle styrt fjernsynet med tankekraft. Hendene er opptatt med leskedrikk og munngodt. Microsofts Natal kommer til å bli tatt godt i mot her med andre ord :)

 

Med Harmony One kommer jeg ett steg nærmere drømmen.

Lenke til kommentar

Dukker det opp en laptop med innebygd seriell/RS232-port (uSB til seriell er ikke stabilt nok til mitt bruk) til anstendig pris kjøper jeg, f.eks. Toshiba Tecra A10-16E (må settes ned mye, er rundt kr 1000 dyrere hos Netshop enn billigste konkurrent) eller tilsvarende driftssikker maskin.

Og slenger meg på ønsket om Harmony One. Et godt tilbud på en god prosjektor hadde jeg også vurdert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...