Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Mister kontakt med tråløst nettverk.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har fått meg ny laptop og alt virker vel og bra MEN.... Er koblet opp til ett trådløst nettverk der PC'en står ca 5 meter fra den trådløse routern. Etter å ha vært fungerende online en stund mistet jeg plutselig forbindelsen. Når jeg prøver å koble opp da finner ikke maskinen noen trådløse nettverk. Tar ikke mer enn 1 min før det ordner seg og jeg er i full gang igjen. MEN dette har også skjedd mens jeg har spilt onlinespill, og da blir det plutselig veldig irriterende. Skjer ikke ofte, men jeg bli veldig usikker på hva problemet kan være.

Jeg har en Toshiba 550D, men en kammerat av meg kjøpte en Acer for ca 4 måneder siden og har slitt med helt likt problem. Derfor lurer jeg på - siden værken jeg eller han er noen PC guruer - om det kan være noen instillinger i Vista eller noe.

Eller er det routern. Eller er det nettverkskortet i laptop'en.

Hører med til historien at jeg har hatt 2 andre laptoper trådløst koblet til her, som ikke det har vært problemer med. Men det er et par uker siden.

Any idead - plz brainstorm!

Endret av Keeblin
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger virkelig litt innputt om hvordan jeg kan kartlegge hvor problemet ligger.

Noen ideer?

Siden både jeg og en kammerat har samme problem med nhye laptoper føler jeg at dette umulig kan være noe skjeldent problem.

Er det noen instillinger i Vista kanskje, som kan påvirke slik. Noe strømsparer settings eller noe?

Kan jeg på noen måte finne ut om problemet er med instillinger, router eller nettverkskort?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...