Gå til innhold

Tilbud på Xbox 360 arcade


entrax

Anbefalte innlegg

Halla folkens. Skal kjøpe "Xbox 360 Arcade", og lurer rett og slett på om noen ser en slik på tilbud en plass, som fks. Komplett.no, Lefdal.com, Elkjop.no, Ebgames osvosv.. Så kan dere legge inn en link her i forumet, slik at jeg slipper å betale i dyre dommer for noe som jeg senere finner på tilbud 700kr billigere. :) På forhånd takk ;)

Endret av Robert
Redigert grunnet unødig bruk av formatering.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lefdal Hadde tilbud på Arcade i forrige uke til 7-800,- inkludert en Sony Ericcson telefon, totalpris 1 år ca 2200,- synd jeg så det for sent, kunne jo bare solgt telefonen.

 

Svogeren min fikk seg en til 500,- pga de ikke hadde den telefoinen som var annonsert, så han fikk en annen telefon med.

Snakker vi liksom om Xbox 360 eller mobil her ? :p

Lenke til kommentar
Lefdal Hadde tilbud på Arcade i forrige uke til 7-800,- inkludert en Sony Ericcson telefon, totalpris 1 år ca 2200,- synd jeg så det for sent, kunne jo bare solgt telefonen.

 

Svogeren min fikk seg en til 500,- pga de ikke hadde den telefoinen som var annonsert, så han fikk en annen telefon med.

Snakker vi liksom om Xbox 360 eller mobil her ? :p

 

 

Nei, man betalte 800,- så fikk man en Xbox 360 Arcade med ett bilspill + en mobil tlf med bindingstid, tror tlf koster ca 2-3000,- uten abb, men husker ikke hvilken det var og totalpris for alt etter ett år kom på ca 2200,- så det var ett ganske greitt tilbud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...