FlowerEye Skrevet 23. august 2009 Forfatter Skrevet 23. august 2009 Recovery cd'en funker ikke i det heletatt. Ikke f11 heller.
EivindS_ Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Har du sjekket i BIOS at laptopen skal starte opp fra CD-romen først?
FlowerEye Skrevet 23. august 2009 Forfatter Skrevet 23. august 2009 Ja, jeg får vel bare vente til i morgen da, og håper at jeg forhåpentligvis får et positivt resultat da
PaTrond Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Når du starter opp pc'en kommer det en Asus logo og noe skrift oppe i et hjørne hvor det står "strike-" et eller annet for å komme inn på setup(er vanligvis nevnte F11 eller F12 som fører til setup). Trykk den knappen før pc'en rekker å komme seg videre. Mer husker jeg ikke uten å se det, men hva du må gjøre videre fra setup er relativt logisk.. Du kan risikere å endre på BIOS'en som kan føre til litt kludder uten at det hjelper å reinstallere så derfor: Klag og krev en ny Asus. Anbefaler Asuser med minimum ATI HD 4570, HD4650(bedre) eller Nvidia GT130M.
FlowerEye Skrevet 24. august 2009 Forfatter Skrevet 24. august 2009 Fyf***, dette er dårlig. Jeg ringer og ringer og ringer til butikken, men ikke tar de telefonen. Skuffet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå