trydis Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 (endret) Hei. Mitt 1. iPhone program er nå til salgs på app store. Begynte så smått å kikke på utvikling i sommerferien og dette er resultatet etter 2-3 uker med læring og programmering på kveldstid. Er klar over at det finnes tilsvarende programmer allerede, men følte dette var en grei start. Dette er iallefall første av sitt slag som er laget av en privatperson, så håper noen vil støtte "the man in the street" Blir veldig glad for alle tilbakemeldinger, så lenge de er konstruktive. Endret 30. august 2009 av Super8 Fjernet reklame
trydis Skrevet 21. august 2009 Forfatter Skrevet 21. august 2009 (endret) 11 kr, altså på nivå med en middels stor sjokolade Endret 21. august 2009 av trydis
Runar Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Hvis du ikke har lest iPhone Human Interface Guidelines så tror jeg ikke det er en dum idé. Selv tar jeg fly så sjeldent at jeg ikke har bruk for et slikt program, men programmet ditt ser ikke dumt ut!
trydis Skrevet 28. august 2009 Forfatter Skrevet 28. august 2009 Har såvidt skummet gjennom deler av den, men må lese grundigere gjennom den. Takk.
Runar Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Det kommer ikke til å se 100% likt ut på iPhonen som på bildet du har postet? Det ser veldig bra ut, men det minner meg ikke om et iPhoneprogram. Stå på! Dette kommer til å bli bra!
trydis Skrevet 28. august 2009 Forfatter Skrevet 28. august 2009 Faktisk er det et skjermbilde tatt fra programmet mens det kjører på iPhonen min, men det ser faktisk hakket bedre ut når man kikker rett på skjermen.
Runar Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Da er min personlige mening at du bør forandre på layouten så den blir mer "iPhoneaktig". Mulig mange syns det ser fint ut, men du bør kunne se at du kjører det på en iPhone. Nå ligner det også ganske mye på Flytider fra Apps.
trydis Skrevet 28. august 2009 Forfatter Skrevet 28. august 2009 Takk for tilbakemeldingen. "Problemet" mitt er at jeg er programmerer og ikke designer i min vanlige jobb, dog på windows-plattform i helt andre programmeringsspråk. Jeg sliter derfor med å se for meg en annen layout som gir like bra eller bedre oversikt over flydata. Er VELDIG åpen for forslag
Runar Skrevet 28. august 2009 Skrevet 28. august 2009 Jeg har lekt meg litt i Interface Builder, så kan se om jeg får til en skisse eller lignende!
Merko Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 (endret) Veldig offtopic her (beklager:P) Jeg programmerer selv på Windows plattformen i VB.Net, vudere og spare opp til en Mac hvor jeg kan utvikle iPhone programmer. - Gikk overgangen greit for deg? Stå på, programmet ditt ser greit ut for de som flyr mye! ;p Edit: Leste over andre iPhone tråder.. kom over dette: I henhold til retningslinjene §5, påpekes det at brukerkontoen skal ikke benyttes til å poste reklame eller nyheter om egne tjenester, med mindre det er svar på spørsmål fra andre brukere. Det skal kun svares på konkrete spørsmål og påstander. Informasjon ut over det kan bli ansett som snikreklame. I henhold til retningslinjene stenges tråden og lenker slettes. Endret 30. august 2009 av Merkoen
Black Star Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Edit: Leste over andre iPhone tråder.. kom over dette: I henhold til retningslinjene §5, påpekes det at brukerkontoen skal ikke benyttes til å poste reklame eller nyheter om egne tjenester, med mindre det er svar på spørsmål fra andre brukere. Det skal kun svares på konkrete spørsmål og påstander. Informasjon ut over det kan bli ansett som snikreklame. I henhold til retningslinjene stenges tråden og lenker slettes. Og nettopp derfor stenges tråden, og reklame redigeres vekk og slettes
Anbefalte innlegg