Gå til innhold

[Løst]Ny mobil, mest for penga? maks 3000kr


Anbefalte innlegg

Hei er ute etter mobil.

 

Den kommer til brukt som alround telefon.

 

ting som er viktig

 

-Ok kamera

-Ikke touch

-god på meldinger

 

Wifi er ønskelig men ikke ett must.

 

Noen som har forslag på mobil?

 

tenkt å bestille i morra så håper på svar.

 

har sett litt på Nokia 6720 og SE C903.

 

Synes dere om de?

 

Takker for hjelp!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan jo godt nevne at jeg kommer fra iphone derfor jeg ikke vil ha touch men har hatt Nokia E51, E61 og P1 så kjenner til den type tasatur. Er helt ok det..

 

Er litt skeptisk til den kamerabeskyttelsen på C903. virker ikke bra.

 

6700 har sett på den, men har hørt knirker og dårlige taster bare. men synes den har litt liten skjerm, hadde vært greit med litt større kanskje, men ikke ett must.

 

hva med 6720 ?

Endret av Haulan
Lenke til kommentar

Kanskje E66/E71, om ikke kamera må være veldig bra?

Ev. er det jo div. W-serie telefoner fra SE..

 

Personlig foretrekker jeg litt "smarte" telefoner, selv om det som regel betyr litt mindre responsiv telefon (for det meste i menyer).

 

Jeg så en del på HTC, men fant så mange negative utsagn om HTC S740, at jeg valgte Nokia E66.

Var da fornøyd med E65 jeg har hatt siden den var ny, utenom at den har elendig kamera :-P så er det jo en grei telefon.

Lenke til kommentar

vil bare si at jeg har en N95, og kommer ikke til å bytte den ut på enda et år eller to. klarer du deg godt uten touch (noe jeg gjør utmerket - i og med at jeg prioriterer kamera/wifi) vil du bli utrolig fornøyd med denne. 8gb versjonen (som jeg har) har 2.8" skjerm i forhold til første generasjon n95 som har 2.5" skjerm. er ingenting å si på verken høyttalere, gps, minne, skjerm, eller kamera. stor klar linse og diverse justeringsmuligheter gir gode bilder når det måtte være, og blitsen er det ganske lite å si på også. har også utrolig gode taster. den er ganske billig på finn i og med at den er over et år gammel, men jeg har tatt godt vare på min, og kommer til å holde meg til den, frem til den bli ødelagt. kan legge til at den er gjerne litt tjukk i forhold til andre telefoner, men det er en vanesak, og det har ganske lite å si for min del.

 

trenger ikke å kjøpe brukt vet du.

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18191021

 

eller kjøp på ebay. jeg har kjøpt mye på ebay. gå inn i historikken til selgeren og se hva han har solgt tidligere, alle jeg har handlet fra har levert nye produkter akkurat som beskrevet.

 

du får mye rart for 3.000 kroner, men denne telefonen er som sagt bare et år gammel, og har så mange muligheter at for min del hadde valget vært enkelt. men jeg har brukt den en stund da, og vet hva den kan. skjønner skepsisen i og med at den er et år gammel. men husk at den kostet 6.000 for bare et år siden. mange telefoner som kommer i dag koster ikke det en gang, og de er dårligere enn det n95 er pr dags dato(samt at prisen er 3.000 pr dags dato)

Endret av Kris00011
Lenke til kommentar
Det ble nok N79 på meg :) håper jeg blir fornøyd med den, har ikke fått den enda men... Gleder meg...

 

:)

 

Alltid like morsomt med ny mobil.

 

Så da kan jeg selge Iphone

 

Takker for innspill

 

liker ikke navigasjonstastene på den. eneste som er sweet synes jeg er tall og bokstaver. men er vel en vanesak som mye annet. håper du liker den! nokia som er tingen hehe.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Kan ikke si jeg er veldig fornøyd, etter under 2 uker i bruk så plutselig ut av intet datt det en bit av tastaturet, og etter ett par timer etter det så plutselig sluttet 5knappen å funke innimellom :p kvalitet fra nokia ass.

 

Noen som vet hvilke rettigheter jeg har her?

 

Da har du fått et produkt som ikke leverer det du har betalt for. Ergo er det reklamasjon, og du må levere den inn på service :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...