Gå til innhold

Mini Iphone (Clone)


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vil bare begynne med å si at jeg ikke er helt sikker på om dette er riktig sted å poste dette, så moderator, flytt gjerne hvis jeg har feilpostet.

 

Jeg har en hyggelig mor som har vært i Dubai og anskaffet seg en "tilsynelatende iphone" :roll:

 

Esken er en morsom kopi av en iphone eske, telefonen er det også (mindre skjerm dog), selv bakdelen har iphone logo og er ikke avtagbar. Så langt jeg kan se, Har den mange "autentiske" trekkene. Jeg klarer ikke helt å identifisere hvilken clone dette er. Den er nok et produkt av kina, men mer enn dette finner jeg ikke ut. Manualen nevner "mini iphone" og "mini iphoen" :innocent:

 

Denne har en 16gb minne, ingen multitouch og en medfølgende stylus.

 

Utover dette finner jeg nada nix.

 

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan identifisere denne rakkeren?

post-85926-1250633097_thumb.jpg

post-85926-1250633158_thumb.jpg

post-85926-1250633339_thumb.jpg

post-85926-1250633358_thumb.jpg

Endret av victurus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, nei kanskje du ikke hadde sett forskjell utenpå, men ja, hadde du skrudd på den så hadde du merket forskjell rimelig fort! :p

 

Prøver å få skrudd opp rakkeren for å finne noen clues. Har saumfart den lille medfølgende manualen, finner INTET om hvem hva hvor om denne telefonen.

Endret av victurus
Lenke til kommentar

 

Tror ikke det :( :(

 

Funnet ut av såpass, den har ikke 3g, ikke wifi :no:

Kjørt flere forskjellige applikasjoner for å prøve å finne ut av hva dette er for en ting, får ikke opp noe, utenom den samme tingen: Manufacturer: CGMI:MTK1. Første som slår meg er at dette er noe med brikkesettet. Noen andre som har litt peil på dette ?

Lenke til kommentar

Ciphone er utvilsomt den som ligner mest. Har sett noen videoer hvor litt av menyen oppfører seg litt annerledes, men det kan vel være en annen utgave av firmwaren. På med detektivhanskene igjen :ermm:

 

 

Edit: jeg har ingen jack utgang :/

Endret av victurus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...