Gå til innhold

Homofili i Forsvaret!


Frick

Anbefalte innlegg

Jeg tror du vil klare deg helt ypperlig, de aller fleste har ingen problemer med det. Men jeg vil gjerne advare deg litt mot å være veldig åpent, utagerende homofil... Nå vet ikke jeg hvordan du oppfører deg, men jeg tipper på at du oppfører deg som en helt normal gutt sant? Ikke noe Jan Thomas klone? hehe

 

Du trenger ikke hilse folk med å si at du er homofil, endel takler ikke å få det trykt i trynet på den måten. Men heller bare ikke kommentere det med mindre noen spør. Ikke for å skjule den du er eller noe, men bare for at det er enklere slik. Etterhvert som du blir kjent med folk i militæret, så kan du heller fortelle det om du føler det er et behov for det. Da har nok folk lettere for å akseptere det. Eller hvis de spør deg rett ut selvsagt.

 

Jeg var i militæret for et par år tilbake, i hæren. Der hadde vi ingen ingen form for homohets, ihvertfall meg bekjent, ingen voldsomme fordommer, ingen mobbing. Det er den vanlige guttehumoren da, så litt vitser på bekostning av homofile var det selvsagt, men det er mer sånn generell humor. Ikke noe stygt...

 

Men vi hadde heller ingen som var åpent homofile, men jeg har lært i etterkant at det var gutter i vår tropp som var homofile. Og de klarte seg helt glimrende gjennom hele militærtjenesten. Så jeg tror du vil klare deg helt glimrende, og har absolutt ingenting å grue deg til. Heller gled deg, militæret er en fantastisk opplevelse!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner, nei jeg er en vanlig fyr som har en helt vanlig jobb, trener, fester, og henger med venner! Eneste med meg er at jeg er jævlig pratsom! :p

 

Når det der med og ligge litt lavt i terrenget skjønner jeg det utrolig godt! det tok jo også litt tid før jeg sa det, og man blir sykt god på og observere hva slags folk som takler og høre det og hvem som ikke tåler det, man lever en livstil som heter skjult på fagspråket, det er den store fornektelses fasen, der man lever som en helt annen person enn hva man er.

 

Og jeg skjønner utrolig godt at man skal ligge lavt i terrenget, er mange som er trangsynte og ikke helt skjønner det helt, jeg er jo født sånn for pokker! :p

Endret av Frick
Lenke til kommentar
Men må helt ærlig si jeg hadde blitt veldig ukomfortabel visst jeg stod i dusjen med en jeg visste var homofil.

Hvorfor ville du vært ukomfortabel? Redd for at han skal bli kåt på deg? Hvorfor ikke ta det som et kompliment, på at andre syns du er heit?

Hvorfor bli ukomfortable, virkelig...

 

Hvorfor jeg ville bli ukomfortabel? Frykt for noe jeg ikke kjenner til, usikkerhet? Hvem vet, jeg vet jeg hadde blitt skeptisk, om en gutt/mann hadde lagt an på meg hadde jeg blitt svært ukomfortabel. Jeg hadde ikke hatt problemer med å være kompis med en homofil, men hadde nok holdt meg en stund til i bassenget, eller i treningstudioet om jeg visste personen var homofil. Det er bare slik jeg er.

 

Til deg som skal i hæren, lykke til, tviler på noen vil sende deg ut fordi du er homofil, noen har kanskje problem med det, men oppfør deg normalt, prøv å unngå Jan Thomas fakter, så ser alle at du er helt normal. Etter at folk finner ut du er en grei fyr, er det nok helt greit å fortelle at du er homofil, tror de fleste takler det. Men om det er det første du sier, så blir folk mer skeptisk. På samme måte som når jeg forteller folk at jeg er kristen, er det min første kommentar til fyren, blir han skeptisk, blir de kjent med meg før jeg sier det, går det helt fint.

Lenke til kommentar
Eneste med meg er at jeg er jævlig pratsom! :p

 

Det henger man folk for. Pratsomme homofile, værste som finnes!

 

Neida, Går nok greit. Vet i allefall at jeg ikke hadde tenkt noe over det.

 

Dessuten trenger du jo ikke å skrike det ut så alle i hele leieren hører deg :p

 

 

 

Ta det med ro har dratt den langt med damer som tror di skal få med seg et kjøttstykke utover kvelden :p Like artig hvergang, oj sorry jeg må nesten finne meg en kar jeg, men takk for drinken søta!

Lenke til kommentar
Eneste med meg er at jeg er jævlig pratsom! :p

 

Det henger man folk for. Pratsomme homofile, værste som finnes!

 

Neida, Går nok greit. Vet i allefall at jeg ikke hadde tenkt noe over det.

 

Dessuten trenger du jo ikke å skrike det ut så alle i hele leieren hører deg :p

 

 

 

Ta det med ro har dratt den langt med damer som tror di skal få med seg et kjøttstykke utover kvelden :p Like artig hvergang, oj sorry jeg må nesten finne meg en kar jeg, men takk for drinken søta!

 

XD Eid!

 

Alltid like morsomt å høre om "slike" folk, (ikke homofile, men folk som liker å kødde litt).

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Vi hadde en homofil i troppen. Det var liksom ikke noe snakk om det, bortsett fra et par standard-vitser som nesten må komme når man prater drit i teltet :p

 

Til deg som følte deg ukomfortabel med en homofil i dusjen.. For å si det slik, så er kjangsen større for at en hetrofil gutt ser på deg bare for å dobbelsjekke at du ikke har større pikk enn han, enn at homsen står å sikler over deg.

 

Bare fordi noen er homofile, så betyr ikke det at de hopper til med en gang du mister såpa i dusjen.

 

"Han er homo, jeg er gutt. HAN MÅ JO HA LYST PÅ MEG FORDI HAN ER JO HOMO OG JEG ER GUTT LZZZZM". Det der blir for dumt.

 

Kan ikke helt se problemet med homofile i forsvaret, på akkurat samme måte som jeg ikke kan se problemer i alle andre yrker/situasjoner i kongeriket norge.

Endret av Pasient
Lenke til kommentar

Jeg går liksom ikke rundt og forteller folk at jeg er heterofil. Folk finner ut av det med tiden selv. Dermed så trenger ingen homofile å gå rundt og snakke om at de er homofil heller. Med mindre man kommer i en situasjon der det er greit å nevne det liksom.

Men om jeg møter en person som oppfører seg normalt mot meg, så hadde dte vært lettere å akseptere at han er homofil enn viss personen oppførte seg som en jente eller rett og slett enda mer femi. DA hadde det nok gått i spinn for meg.

Var i danmark for litt siden og der så jeg en del slike som går i trange jenteklær, høye hæler og oppfører seg idiotisk. Da tenkte jeg rett og slett at sånne mennesker er bare oppmerksomhetsfriker.

Det er slike folk som gjør det vanskelig for samfunnet å akseptere homofile. Nettopp fordi:

Folk legger ikke merke til de homofile som er normale. Men man legger merke til de som er idiot i hodet sitt.

 

Dermed er rådet/meningen min: Dersom du er en helt normal person, så trenger ikke du være redd for at andre skal se ned på deg. GJør de det likevel, så er det nok bare fordommer.

 

Jeg har en eget syn på homofili, men det betyr ikke at jeg ser ned på alle som er homofile. Alle gode/hyggelige fortjener å bli behandlet som normale mennesker uansett legning.

Lenke til kommentar
Jeg går liksom ikke rundt og forteller folk at jeg er heterofil. Folk finner ut av det med tiden selv. Dermed så trenger ingen homofile å gå rundt og snakke om at de er homofil heller. Med mindre man kommer i en situasjon der det er greit å nevne det liksom.

Men om jeg møter en person som oppfører seg normalt mot meg, så hadde dte vært lettere å akseptere at han er homofil enn viss personen oppførte seg som en jente eller rett og slett enda mer femi. DA hadde det nok gått i spinn for meg.

Var i danmark for litt siden og der så jeg en del slike som går i trange jenteklær, høye hæler og oppfører seg idiotisk. Da tenkte jeg rett og slett at sånne mennesker er bare oppmerksomhetsfriker.

Det er slike folk som gjør det vanskelig for samfunnet å akseptere homofile. Nettopp fordi:

Folk legger ikke merke til de homofile som er normale. Men man legger merke til de som er idiot i hodet sitt.

 

Dermed er rådet/meningen min: Dersom du er en helt normal person, så trenger ikke du være redd for at andre skal se ned på deg. GJør de det likevel, så er det nok bare fordommer.

 

Jeg har en eget syn på homofili, men det betyr ikke at jeg ser ned på alle som er homofile. Alle gode/hyggelige fortjener å bli behandlet som normale mennesker uansett legning.

 

Tusen takk! Jeg er så lei av og rett og slett være flau over og være homofil i enkelte situasjoner, jeg begynner og bli lei! Jeg er en gutt på 19 år, er jo ikke noe merkelig i det!?

Lenke til kommentar
Vi hadde en homofil i troppen. Det var liksom ikke noe snakk om det, bortsett fra et par standard-vitser som nesten må komme når man prater drit i teltet :p

 

Til deg som følte deg ukomfortabel med en homofil i dusjen.. For å si det slik, så er kjangsen større for at en hetrofil gutt ser på deg bare for å dobbelsjekke at du ikke har større pikk enn han, enn at homsen står å sikler over deg.

 

Bare fordi noen er homofile, så betyr ikke det at de hopper til med en gang du mister såpa i dusjen.

 

"Han er homo, jeg er gutt. HAN MÅ JO HA LYST PÅ MEG FORDI HAN ER JO HOMO OG JEG ER GUTT LZZZZM". Det der blir for dumt.

 

Kan ikke helt se problemet med homofile i forsvaret, på akkurat samme måte som jeg ikke kan se problemer i alle andre yrker/situasjoner i kongeriket norge.

 

Hehe, nei, ikke redd for at han skal glo. Eller at de skal legge an på meg. Men det er slik jeg er, han er født homofil, jeg er født hetrofil, og er ikke skeptisk til homofile på andre måter enn i dusjen. Der går det utenfor min komfortable grense. En grense jeg regner med alle har, en den er ulik for person til person.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Eneste med meg er at jeg er jævlig pratsom! :p

 

Det henger man folk for. Pratsomme homofile, værste som finnes!

 

Neida, Går nok greit. Vet i allefall at jeg ikke hadde tenkt noe over det.

 

Dessuten trenger du jo ikke å skrike det ut så alle i hele leieren hører deg :p

 

 

 

Ta det med ro har dratt den langt med damer som tror di skal få med seg et kjøttstykke utover kvelden :p Like artig hvergang, oj sorry jeg må nesten finne meg en kar jeg, men takk for drinken søta!

 

 

Haha, hadde jeg vært homofil hadde jeg også gjort sånn på pur faen! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...