Wooho Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 Er det noen på forumet her som har erfaring med Acer Revolution R3600? Det jeg er ute etter med denne PC`en her er å koble den til min LCD TV (40") og se kun på film av typen DVD, HD (720p og 1080p) selv om sistnevnete (1080p) tvilsomt vil bli brukt ofte. Kanskje fra tid til annen surfe litt og se klipp på youtube. PC`en blir levert med Win Vista, leser at folk sier at PC`en blir treg osv. Så det jeg spør, kan man sille av HD filmer på denne boksen selv med Vista? Jeg ser at Elprice selger denne til en fornuftig pris. Det må nevnes at Windows er et must som OS for meg hvis folk skal komme med andre anbefalinger, mye grunnet den gratis oppgraderingen mot Windows 7 som distrubueres med dagens nykjøp av PC`er. Jeg har alternativt sett meg ut denne også. Setter stor pris på raske svar, kan bli et pc kjøp i dag he he:)
obergeru Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 Erfaringer med Asrock NetTop ION 330 Acer Aspire Revo - erfaringer? Sette opp et billig mediasenter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå