Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil han ha meg?


Gjest Summer dream

Anbefalte innlegg

Gjest Summer dream

[Poster som gjest for gjerne å være så anonym som mulig. Ønsker ikke at noen her skal linke det personlig*]

 

Jeg holder på med en gutt som jeg liker veldig godt.

Jeg vil gjerne bli bedre kjent med ham, men det som er vanskelig er at vi bor

i forskjellig by, selv om det bare tar 20-30 min. å kjøre dit.

 

Da vi begynte å snakke litt seriøst om det å bli sammen, begynte jeg å uroe meg..

Det har nok noe med erfaring å gjøre...

"Jeg er ikke god på sånn", sa han, "men jeg vil jo ha deg."

 

Han er så avslappet og tar alt så rolig. Mulig ikke glad i å vise masse følelser (men den kjenner vi fra før)

I begynnelsen virket han veldig interessert på meldinger og for å treffes.

Nå når vi egentlig har klint og holdt på, liksom, så blir jeg så usikker på hva han tenker igjen og om han er like interessert. [Han blir litt "galen" når han ser meg :love::innocent: Hihi ]

Jeg begynner allerede å være redd for at vi aldri skal treffes igjen på grunn av skole og fordi sommeren snart er slutt...

 

(Han har sagt han ikke er en av de som bar stikker av, men at han ikke vet hvordan han skal bevise det)

Men han vil ha meg helt til jeg går lei av ham. :love: Sigh!

Han er veldig på at vi skal gjøre det JEG vil, og at hvis jeg ikke vil, så gjør vi ikke mer.

Men jeg VIL! :) Jeg trenger bare å bli mer kjent med ham. Jeg er så redd for å skremme ham og for å mase...

 

Hva skal jeg tro? Skal jeg vente til han sender meg meldinger?

Jeg har vært innom tanken om at han kanskje bare prøver å la "oss" gli bort.. :S Er jeg feil, da?

Hvordan skal jeg få ham interessert? Hvordan skal jeg få ham til å ikke bare "la meg gå" ?

Jeg vil ikke at alt dette bare skal ende som en sommerflørt. Jeg vil ha ham hos meg <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sukk.. jeg hadde gitt alt for å være i den samme kjærlighetshimmelen som du er i nå :')

 

jeg tror det du gjør, er slik de fleste jenter gjør. å analysere ting litt for mye :) gutter er mer avslappet på dette. hadde jeg vært deg nå, hadde jeg prøvd å lene meg tilbake litt, slappet av, og tatt ting litt mer som det kommer. jeg kan garantere deg at dere ikke kommer til å miste kontakten. dere er jo tross alt bare 20-30 min ifra hverandre. det hadde jo sikkert ikke skadet å besøkt hverandre litt etter ferien heller :)

 

lykke til videre dere to.. håper jeg kommer i samme situasjon om ikke så alt for lenge ^^

Lenke til kommentar

Så hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg ta det første skrittet. Send han noen meldinger. Og etterhvert begynne å snakk om når dere skal møtes etc. Bevis at du vil ha han hos deg. Dumt at du sitter å venter hvis det som egentlig skjer er at dere bare glir lengere å lengere fra hverandre.

 

Kan jo hende han er usikker. Og at han må ha noe til å dytte han igang. Og det noe er vel deg?

 

Og hvis han vil møtes er det jo bare et utrolig bra tegn for deg? Og ta det derfra, få han til å skjønne at du vil være hos han.

 

Det verste jeg vet er jenter som tror at det bare er dem som er usikker. Og at gutten alltid skal ta det første skritte.

 

 

Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...