Gå til innhold

Minne til DELL Latitude


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Setter stor pris på svar, da jeg aldri har oppgradert minne på laptop. Det er riktig at maks minne er 512, og er sant og si ikke sikker (har ikke åpnet laptopen) om jeg både kan bruke en 512 eller må bruke to 256.

 

Men du mener altså at denne fra Crucial er korrekt type for min maskin?

 

med vennlig hilsen

 

noruego

Lenke til kommentar
Setter stor pris på svar, da jeg aldri har oppgradert minne på laptop. Det er riktig at maks minne er 512, og er sant og si ikke sikker (har ikke åpnet laptopen) om jeg både kan bruke en 512 eller må bruke to 256.

 

 

Men du mener altså at denne fra Crucial er korrekt type for min maskin?

 

med vennlig hilsen

 

noruego

 

Jeg ville ikke ha stolt på det, Dell sine bærbare bruker stortsett bare minne fra Kingston, MPX selger de noe rimeligere enn Dell.no.

MPX har også en minnekonfigurator, hvor du kan legge inn hvilken modell du har og de viser da hvilken minne laptopen bruker (link: http://mpx.no/mpx/minnekonf.asp?l=2&t=1395&g0=0&g1=13

 

Når du skal skifte minne, så snur du laptopen opp-ned, ca. midt under er det ett lokk som er tilnærmet firkantet, dette åpner du, som regel er den ene "banken" opptatt, og da setter du rambrikken i den andre "banken".

 

Det er litt forskjellig fra Laptop til Laptop på hva som er max. som de kan håndtere, detbør du sjekke først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...