Gå til innhold

Alle vitamnine jeg trenger i løpet av en dag.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skal begynne å spise sunt... jeg har begynt i det små i det siste med å alltid få i meg en gulerot og eple om dagen. Men... jeg regner med at det ikke holder. Så jeg har sånn maskinknuse greie jeg kan stappa alt oppi. Helle vann oppi der og alle frukta jeg trenger i løpet av en dag. Om noen kunne listet alle fruktene jeg trenger for å få i meg alle den riktige vitaminene i løpet av en dag, og det riktige innholdet så hadde jeg blitt utrolig glad! :) Jeg hater egentlig frukt, men jeg kan overleve hvis jeg slepper å pine meg igjennom en hel dag for å drive å spise det, men heller får alt i rappen. Helst mest mulig antioksidant frukter også så lite kalorier som mulig! Takk skal dere ha!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får da ikke antiokisdanter eller fiber, slik som i frukt. Så den erstatter ikke frukten 100% i næring nei. Tenkte jeg skulle spise sunt en gang tidligere her, bare lage en ekkel smoothie ned alt av bær, frukt og grønnsaker. Ble aldri noe av det, så begynte jeg bare og trimme litt.

Tror ikke det er så viktig med ''trenings smoothie'' siden du får det meste av næring gjennom vanlig norsk deilig mat. Prøv og trimme litt for og holde formen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...