DaRe_deVIl 0 Report post Posted May 14, 2003 Jeg skal handle fra komplett. Ser dette bra ut https://www.mpx.no/asp/handlevogn.asp , jeg håper det. På forhånd takk for alle SERIØSE svar mvh Haakon Quote Share this post Link to post
DaRe_deVIl 0 Report post Posted May 14, 2003 Jeg skal handle fra komplett.Ser dette bra ut https://www.mpx.no/asp/handlevogn.asp , jeg håper det. På forhånd takk for alle SERIØSE svar mvh Haakon Skal handle fra mpx mener jeg :oops: Quote Share this post Link to post
DaRe_deVIl 0 Report post Posted May 14, 2003 Dette blir også første gang jeg kjøper meg en intel pc. Quote Share this post Link to post
bkak 278 Report post Posted May 14, 2003 Jeg er redd handlevognen lagres i cookies, ikke url. Du får ta et screenshot eller noe. Forresten, hvis du skal endre på posten din: <-ffs. Quote Share this post Link to post
DaRe_deVIl 0 Report post Posted May 14, 2003 Jeg er redd handlevognen lagres i cookies, ikke url. Du får ta et screenshot eller noe.Forresten, hvis du skal endre på posten din: <-ffs. :oops: Quote Share this post Link to post
DaRe_deVIl 0 Report post Posted May 14, 2003 Jeg er redd handlevognen lagres i cookies, ikke url. Du får ta et screenshot eller noe.Forresten, hvis du skal endre på posten din: <-ffs. :oops: Jeg kommer inn ihvertfall Quote Share this post Link to post
bkak 278 Report post Posted May 14, 2003 Jeg er redd handlevognen lagres i cookies, ikke url. Du får ta et screenshot eller noe.Forresten, hvis du skal endre på posten din: <-ffs. :oops: Jeg kommer inn ihvertfall Ja, men det er fordi handlevognen ligger lagret lokalt på harddisken din. Quote Share this post Link to post
WonderStivi 386 Report post Posted May 14, 2003 Dette blir også første gang jeg kjøper meg en intel pc. Bør vel nesten skifte på signaturen din også da? Quote Share this post Link to post
OlaTK 7 Report post Posted May 15, 2003 ser jo ikke maskinen din ta screenshot av handlevogn Quote Share this post Link to post
Bushnell 5 Report post Posted May 15, 2003 screenshot eller ta å kopier det som står i handlevogna over her.. strykk over det så det blir merket.. trykk ctrl c for l agre. så over til forumet.. ctrl v for å få det frem.. eller cut å paste funker fint også da.. Quote Share this post Link to post