Gå til innhold

[Kommentarer] Raven - i7 Gamer PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bildene i nyeste post fungerer ikke, men ellers ser det bra ut.

 

Jeg vet :\ Var litt snar å legge den ut. Glemte å laste opp bildene ^^

Haha :p Men litt on-topic: Er dette kabinettet noe bra? Jeg er helt forelsket i utseendet til det, men prisen virker litt stiv så jeg vil være sikker på at det er kvalitet dersom jeg kjøper det.

Lenke til kommentar
Bildene i nyeste post fungerer ikke, men ellers ser det bra ut.

 

Jeg vet :\ Var litt snar å legge den ut. Glemte å laste opp bildene ^^

Haha :p Men litt on-topic: Er dette kabinettet noe bra? Jeg er helt forelsket i utseendet til det, men prisen virker litt stiv så jeg vil være sikker på at det er kvalitet dersom jeg kjøper det.

 

Jeg og :p Valgte det utifra utseende, pluss at jeg søkte etter "reviews" på nettet og fant ut at det hadde gode kjøle-egenskaper =) Var veldig greit å bygge i og, så hadde det smarte løsninger til det meste. Kabel-hull, festingen av DVD og hardisker.

 

Det er dog kanskje litt stiv pris, men jeg synes det var verdt det.

Endret av quicksilver1337
Lenke til kommentar
Om det ikke er et hull under U12P'en (der det er så trangt) bør du vri den ;)

 

Meningen med bildet var at man kunne se at det passet akkurat inn i kabinettet, fikk liksom akkurat døren igjen :p Den greia du ser rett under vifta er bare "stanga" med "låsetapper" slik at de kan presses imot skjermkortene for å holde det oppe. Slik at ikke alt henger på hovedkort.

Lenke til kommentar
Hvor mye betalte du for kabinettet og hvor bestilte du fra? Frister veldig å gå til innkjøp av et sånt et til neste år.

 

Kjøpte det herfra: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=415881

Kostet rundt 1900.- Om du er på utkikk etter ett litt mindre kabinett kommer Raven RV02, en mindre utgave av kabinettet snart og. For min del er jeg fornøyd med utseende og størrelsen, var god plass =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...