Gå til innhold

Trenger hjelp med en web side..web gallery


Anbefalte innlegg

Har nå laget en Web side for muttern i Html ...men

har ca 25 bilder jeg vil ha intregert in i siden f.eks et Web Gallery

med Thumbnails osv.. men har lastet ned ca 40 forskjellige shareware progz men ingen gjør det som jeg vil at den skal gjøre!

så er det noen som har peil her eller ..skal gi litt mere info

 

 

f.eks jeg har en form-field som man vanligvis har text i ..er det mulig å putte små thumbnails inni der akkurat som (denne formen jeg skrev denne texten i) og når man trykker på en thumb så popper det opp et bilde(det vet jeg hvordan man gjør)

 

nærmere forklart det jeg prøver å få til er et effektift web gallery

som kan puttes inni en form eller what ewer...(ok nå leker jeg smart her..lol)

 

hvis noen mener de har et bra prog ligende runt eller de kan lage en script kode eller noe..så please hjelp meg..tnk u :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

f.eks jeg har en form-field som man vanligvis har text i ..er det mulig å putte små thumbnails inni der akkurat som (denne formen jeg skrev denne texten i) og når man trykker på en thumb så popper det opp et bilde(det vet jeg hvordan man gjør)

 

 

Må det være en form?

Du kan jo lett bare lage en tabell og slenge inn så mange thumbnails du bare vil...

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg bare lagt alle bildene inn i en tabell.

Det vil fungere helt fint det.

 

Kan du ikke gi oss linken til hjemmesiden så kan vi få sett hvordan det ser ut...

 

Det du også kan gjøre et å lage en iframe (ikke like populært igjen fordi det ikke fungerer i alle nettlesere). Så kan du bare legge in bildene inn en html-fil og når du skal legge til flere etterhvert kan du sette på autoscrolling på iframe'n.

 

Skjønte noen noenting av det :-)

Lenke til kommentar

Sier bare en ting jeg, http://www.cerious.com og programmet Thumbsplus.

 

Du får det som prøve versjon med litt "strippa" utgave, samt så koster ikke en lisens all verdens heller om jeg ikke husker feil.

 

Vet at det programmet har en enkel webpage wizard funksjon som du kan skreddersy til å lage webgallerier med. :) Meget kjekt å ha program, samt det beste til bildevisning IMHO.

 

Go cerious :woot: (noen som tok den?) ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...