Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Noen tips til hvordan bli mer utholden i senga?


Gjest meep:D

Anbefalte innlegg

Gjest meep:D

Ja, altså først når jeg skulle ha sex med dama så ville den ikke opp. Så fikk jeg den opp, men kom ikke så kom jeg litt forrterre vær gang så ble det lissom perfekt men nå kommer jeg fort! Kan hende noe med at hu er veldig god da:P Men har dere noen tips`?

 

Ha en fin dag alle sammen

 

Takker for all hjelpen jeg kan få:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I tilegg finnes det kondomer med bedøvende middel om du er villig til å prøve det. Stikk innom nermeste kondomeri eller bestilll på nettet. Dette er et problem som gradvis går vekk med erfaring, men er du veldig ivrig etter å bli "bedre" finnes det også forskjellige start-stoppe teknikker.

 

 

Hentet fra kondomeriet:

Kondomene gjør penishodet hans mindre følsomt slik at den seksuelle nytelsen vil kunne økes litt for dere begge da han vil trenge enda litt mer tid enn vanlig på å komme. Condomi Max Love kondomene kan være en enkel nødløsning om han har problemer med for tidlig ejakulasjon, eller om dere rett og slett bare vil holde på litt lenger enn vanlig.
Lenke til kommentar

Bra tips det du fikk ovenfor her fra Teac, men ikke bare onaner.

Gjør det sakte og lenge, bygg opp din egen utholdenhet også når det gjelder dette... det vil svare seg i lengden. Samtidig kan du etterhvert begynne å stanse rett før det kommer, for så å fortsette. Tren også opp PC-muskelen, kjenn at det knytter seg der nede. Øv gjerne også på dette ved å "stoppe strålen" når du tisser.

 

Gjør du dette over en tid, mange ganger, så vil du til slutt ikke trenge å onanere et kvarter før dere går til sengs. Det må jo være kjipt for din egen nytelses skyld også? Uansett var det ganske bra tips, men jeg ville som sagt gjort noe mer enn det der... ;)

 

Kos dere!

Endret av Alvorlig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...