Gå til innhold

paypal problem hjelp


AMajor

Anbefalte innlegg

vet ikke om dette er riktig tråd, men jeg kunne ikke finne noe annet sted å spørre om disse tingene. først litt bakgrunn...

 

jeg vet ikke hvor mange av dere som har brukt paypal og hvor enkelt det har vært å lage seg en konto. jeg startet en konto for noen uker siden, og så tok det lang tid før jeg fikk aktivert kontoen. jeg fikk sendt et fire sifret nummer til bankkonto-utskriften som jeg måtte taste inn. etter noen dager ble den vertifisert, så alt vel så langt!

 

nå har jeg opprettet både bankkonto og kredittkort i profilen, jeg bruker visa, og vet ikke helt om det er samme som kredittkort? nå har jeg fått tilbake 15 kroner fra paypal etter prosessen. hovedsakelig spørsmålet mitt er hvorfor får jeg ikke noen "add funds" knapp i profilen, fordi jeg vil overføre penger fra bankkontoen til paypal kontoen? "add funds" knappen er borte!! hjelp!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker paypal, men har aldri overført noen penger til kontoen. Hvorfor vil du det ? Selv betaler jeg bare direkte med kredittkort gjennom paypal de gangene jeg skal betale noe. Synes det er en bedre løsning.

 

Er kanksje ikke et direkte svar på spørsmålet ditt, men kanskje noe å tenke over :)

Lenke til kommentar
Jeg bruker paypal, men har aldri overført noen penger til kontoen. Hvorfor vil du det ? Selv betaler jeg bare direkte med kredittkort gjennom paypal de gangene jeg skal betale noe. Synes det er en bedre løsning.

 

Er kanksje ikke et direkte svar på spørsmålet ditt, men kanskje noe å tenke over :)

 

Takk for svar!

det høres ut som en enkel løsning. jeg viste ikke at man kunne betale gjennom paypal på den måten. må man ha et spesielt kredittkort eller fungerer visa på samme måte? jeg vil jo bruke dette på enklest mulig måte. jeg har tenkt å by på ebay (og siden de fleste bruker paypal der) vil jeg helst vite at den fungerer før jeg byr på noe. Dumt hvis det blir tull med overføringen, så jeg vil være sikker.

Lenke til kommentar

Så lenge du har et bankkort med visa del, eller et kredittkort så går det fint det. Da er det bare å by, og dersom du vinner auksjonen (eller kjøper en vare) er det bare å klikke på "pay with paypal" og så velge hvilket kort det skal trekkes fra (så du hadde registrert noen kort). Da kommer det opp hva som blir trukket, hva prisen blir i NOK og hva det vil stå på betalingen. Kvittering på mail kommer også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...