Gå til innhold

The Beatles: Rock Band Her kan vi prate om Spillet og instrumentene.


-Sevve-

Anbefalte innlegg

Ja, den 09.09.09 kommer det nye Rock Band spillet ut, The Beatles: Rock band.

 

post-193794-1249682795.jpg

post-193794-1249682807.jpg

 

Her kan vi prate omm Sangene og alt det brae/dårlige på spille..

Hjemmesie: http://www.thebeatlesrockband.com/

 

Trailer: http://www.thebeatlesrockband.com/trailer.php

 

Sanger:

* I Saw Her Standing There

* Twist And Shout

* Do You Want To Know A Secret

* I Want to Hold Your Hand

* Can't Buy Me Love

* I Wanna Be Your Man

* I Feel Fine

* Eight Days A Week

* Day Tripper

* Paperback Writer

* Taxman

* And Your Bird Can Sing

* Yellow Submarine

* Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band

* With a Little Help from My Friends

* Within You Without You / Tomorrow Never Knows

* I Am The Walrus

* Back In The U.S.S.R.

* Octopus’s Garden

* Birthday

* Revolution

* Here Comes The Sun

* Dig A Pony

* Get Back

* I’ve Got A Feeling

 

And more…

 

 

(Sorry viss det alerede fantes en tråd, fant ingen her når jeg søkte)

Endret av -Sevve-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
eneste jeg er usikker på er , hvor gøy kan det være å spille beatles sangen? selvfølgelig er det fantastisk musikk, men er det gøy å spille sangene på rockband? er jo rimelig ensformig og enkelt mye av det instrumentielle. Tenker da spess på trommer og bass.

 

Tja, men med dette trommesette skal det vist nåkk være litt artigere :D

 

post-193794-1249588997_thumb.jpg

Lenke til kommentar

The Beatles hadde nok passa betre som eit Singstar-spel. Eg har spelt alt som finnes av GH/RB-spel sidan GH2 og min erfaring er at det er utfordrande og varierande låter som er artige. Har spelt mange låter som eg har høyrt mykje på og synest er gode, men som ikkje er spesielt artig å spele. Det instrumentale er veldig viktig i denne type spel, det er ikkje den sterkaste sida til The Beatles.

Lenke til kommentar
Enig med Zeph. Beatles er nok et bra band (skjønt selv foretrekker jeg betydelig tyngre saker), men de få sangene jeg har hørt er ikke akkurat utfordrende på gitar og bass, og neppe på trommer heller. Er nok redd dette kan bli skuffende.

 

 

Jepp. Tror helt klart at dette er noe som er mer for folk som er The Beatles fans foran Guitar hero fans :)

 

skal siest jeg elsker The Beatles, men tror ikke jeg gidder å spille det på guitar hero ;)

Lenke til kommentar
Dette er et spill jeg skal ha!

Hadde jeg bare funnet en side jeg kan forhåndsbestille det med instrumenter, hadde det vært kjøpt allerede :p

 

The Beatles har vært mitt favorittband i alle år, og dette blir en god grunn til å lokke mamma og pappa til å komme på besøk til meg på Steinkjer ^^

Hehe... Kanskje det burde vært motto'et til Rockband Beatles: "Bring families together"

Lenke til kommentar
Dette er et spill jeg skal ha!

Hadde jeg bare funnet en side jeg kan forhåndsbestille det med instrumenter, hadde det vært kjøpt allerede :p

 

The Beatles har vært mitt favorittband i alle år, og dette blir en god grunn til å lokke mamma og pappa til å komme på besøk til meg på Steinkjer ^^

Hehe... Kanskje det burde vært motto'et til Rockband Beatles: "Bring families together"

 

HAHA :p Den var konge!

 

The Beatles: Rock Band "bring families together"

 

Datasmurf:

var innom Gamestop i dag, 599 uten instrumenter (til Xbox 360) går an og forhånds bestille når du vil!

Lenke til kommentar

Uavhengig av vanskelighetsgrad på dette spillet gleder jeg meg som en unge. Elsker Beatles og Rock Band. Det blir en unik spillopplevelse!

 

Kommer ikke til å skaffe meg alle instrumentene da, ettersom lommeboka mi ikke tåler den slags for tiden.

 

Forresten trådstarter, hvor fant du sanglista? Offentliggjort? Vet det har vært noen "ganske sikre" rykter om sanglista.

Lenke til kommentar
Uavhengig av vanskelighetsgrad på dette spillet gleder jeg meg som en unge. Elsker Beatles og Rock Band. Det blir en unik spillopplevelse!

 

Kommer ikke til å skaffe meg alle instrumentene da, ettersom lommeboka mi ikke tåler den slags for tiden.

 

Forresten trådstarter, hvor fant du sanglista? Offentliggjort? Vet det har vært noen "ganske sikre" rykter om sanglista.

 

Sjekk i i første post du, så finner du hjemmesiden ;P

 

BTW, akkurat 1mnd igjen!

Endret av -Sevve-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...