Gå til innhold

Test: Corsair H50


Anbefalte innlegg

  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Finner HW sin anbefaling litt merkelig jeg.

Jeg var under det inntrykket at man kan få bedre kjøling med mindre støy for samme eller lavere pris ved valg av en bedre luft kjøler.

Så hvorfor man ikke har valgt å sammenligne h50 med luftkjølere i samme pris sjikte er litt merkelig i mitt hode.

Lenke til kommentar
Finner HW sin anbefaling litt merkelig jeg.

Jeg var under det inntrykket at man kan få bedre kjøling med mindre støy for samme eller lavere pris ved valg av en bedre luft kjøler.

Så hvorfor man ikke har valgt å sammenligne h50 med luftkjølere i samme pris sjikte er litt merkelig i mitt hode.

 

Man må huske at en luftkjøler vil dumpe luften ut i kabinettet, men her har man muligheten til å frakte den varme "luften" ut av kabinettet, uten å varme opp andre ting på samme måte. I tillegg er denne kjøleren både kraftig (holder godt til en overklokket Core i7), svært stillegående (men ja, det finnes luftkjølere som lager mindre bråk), og den er relativt billig. I tillegg til veldig enkel å montere. Jeg betalte vel 500,- for min, men ser at den har gått opp en del siden den gang. Tror jeg har sett alt fra 500 -> 1000,-, så det varierer vel litt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...