Gå til innhold

Hva er det rareste du har blitt kalt?

Romis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir ofte referert til som "cha" utifra mitt navn (Christian André) og det faktum at jeg på et tidspunkt besvarte en hel del spørsmål med "tja". Kanskje ikke så veldig rart, rarere er det at jeg en gang på barneskolen ble kalt "din homofile idiot" da jeg, i likhet med en hel gruppe andre, påpekte at en medelevs tegnte delfin lignet litt på en pølse. Ja, og så ble jeg flere ganger uten videre anklaget for å være en morbid dritt som klippet i lik (dette kom dog fra en særs utsabil person med diverse personlighetsforstyrrelser). Jaja men.

Skrevet

Jeg ble kalt "mono" her om dagen da éi på skolen la merke til at jeg hadde litt monobryn. :grin:

Ellers så har jeg blitt kalt litt av hvert, ikke alltid like hyggelige ting, men jeg vet at det er i grunn de vedkommende som er tilbakestående, så hvorfor bry seg? :)

Skrevet

Rareste jeg har blitt kalt må være "din halvslappe øl kuuk"

Bror min som bestemte seg for å kalle med deg en gang.

• 2 uker senere...
Skrevet

Slætterslarsen

EKE (betyr: Ekle Kristoffer Elg)

r`tard

tilbakestående

brilleslange

CP-troll

pingle

pedo

osv... lista er LANG.

Wow, nice mange komplimenter.

IQ har jeg blitt kalt en del.

Kan ha noe med de 4-sifret stuntene jeg har funnet på :whistle:

Skrevet

læreren min er fra nederland å snakker en blanding av norsk og det andre, så når han sier navnet mitt som er Bård så blir det BATH, eller båth...nå kaller alle i klassen meg bath :thumbdown::roll:

Skrevet (endret)

Ble en tid kalt "Dotten" av venninnene mine (bestevenninna mi har meg fremdeles lagret som Dotten på mobilen :p) husker ikke hvorfor though

Endret av Therawyn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...