Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]Pc'en min vil ikkje ?boote?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

ca. 30 minutter siden når eg skulle starte maskinen min, so kjem eg til windows bootinga, etter det er ferdig, så starter pcen heilt på nytt uten videre og gjer det same heile tiden. , kjeme en blå skjerm i noen 100 dels sekunder med noko kvit tekst, so eg veit ikkje ka som står der.

 

eg har funnet ut at eg hadde fått MSN virus, og satt en liten stund med anti-virus program, og trur at eg har fått de vekk, da eg kom heim igjen etter nokon timer, so skjedde de som eg skreiv over. trur ikkje at MSN skal streike heile pcen.....

 

nokon som veit om kva som feiler den?

 

 

(P.S.) håper nokon skjønner kva eg meiner :ermm:

Endret av Manuzet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt.

 

Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker p_report.gif-knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen.

 

Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar
Hvis det er windows xp eller nyere kan du starte maskinen opp i safemode. (F4 eller F8 før windows begynner å laste) Og se om du kommer inn og får fikset problemet der, eller få stilt pcen tilbake til et tidligere tidspunkt.

 

Dette har redet meg for full reinnstalering mange ganger ;)

 

har også prøvd safe mode/sikkerhets modus, og de sker akkuratt de same, og stilt den tilbake til tidligere tidspunkt

Lenke til kommentar
Hvis det er windows xp eller nyere kan du starte maskinen opp i safemode. (F4 eller F8 før windows begynner å laste) Og se om du kommer inn og får fikset problemet der, eller få stilt pcen tilbake til et tidligere tidspunkt.

 

Dette har redet meg for full reinnstalering mange ganger ;)

 

har også prøvd safe mode/sikkerhets modus, og de sker akkuratt de same, og stilt den tilbake til tidligere tidspunkt

 

det samme har skjedd hos meg... lurer også på hva som har skjedd. kan det være et virus?

Lenke til kommentar

da har eg prøvd å gjorde som tux og , og har da funnet at koden er 0x000000ED, og som de står på microsoft support siden; 0x000000ED Error Message When Volume on IDE Drive with Caching Enabled Is Mounted

 

ettersom eg har lest dette, har eg da funnet ut at eg må gjere som Nikkayoichi skreiv 2 poster tidligere, noen som synest at dette er rett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...