Gå til innhold

Nokia E52. Noen som venter på den ?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

JA, jeg venter på denne, og jammen har jeg ventet lenge, og lengre ser det ut som det blir...

 

Networknorway.no hadde bekreftet ankomstdato på denne i går, men i dag har de visst skiftet til bekreftet dato 20/8.

 

Her er oversikten over de forskjellige datoene denne kan komme:

 

19/8 - Komplett.no (ubekreftet dato)

20/8 - Networknorway.no (bekreftet dato)

01/9 - Mpx.no (ubekreftet dato)

 

Selv om NN har bekreftet dato, så skal man tydeligvis da den med en stor klype salt, da de har hatt 2 bekrefdede datoer tidligere som ikke har blitt holdt. Er det forresten bare bedriftskunder som får handle hos networknorway?

Lenke til kommentar
JA, jeg venter på denne, og jammen har jeg ventet lenge, og lengre ser det ut som det blir...

 

Networknorway.no hadde bekreftet ankomstdato på denne i går, men i dag har de visst skiftet til bekreftet dato 20/8.

 

Her er oversikten over de forskjellige datoene denne kan komme:

 

19/8 - Komplett.no (ubekreftet dato)

20/8 - Networknorway.no (bekreftet dato)

01/9 - Mpx.no (ubekreftet dato)

 

Selv om NN har bekreftet dato, så skal man tydeligvis da den med en stor klype salt, da de har hatt 2 bekrefdede datoer tidligere som ikke har blitt holdt. Er det forresten bare bedriftskunder som får handle hos networknorway?

Hei

Jeg var på Nor - Com Vøyenenga i dag. De hadde E52 og E55 . Det ble en E55 . Likte fargen bedre. Så får jeg prøve meg på det litt rare tastaturet. Tlf virker veldig solid. Vet også at Nokia Store byporten har fått den inn . Så den begynner og komme.

Endret av shegg
Lenke til kommentar
Håller batteriet i 28 dager standby? Blir det fort utslitt som alle andra mobiler ved bruk av wi-fi og andre appl. under dagen? Är tasterna bäst på E52 eller E55?

 

Batteriet holder vel i ca 28 dager dersom den ligger i ro og ikke brukes (dette var vel i GSM-nettet). Men dersom den brukes aktivt (mye wifi, 3g, mailing, kalender, kontorfunksjoner, spilling, musikkavspilling) så tipper jeg den varer i 4-5 dager...

 

Jeg har ingen av telefonene så jeg vet ikke hvilke taster som er best, men har tidligere hatt telefoner med slike kombitaster som på e55, og jeg likte ikke det i det hele tatt, men dette er nok individuelt da.. Jeg synes iallefall at tastene på e52 ser meget bra ut, og håper de er så bra som de ser ut som :)

Lenke til kommentar
Håller batteriet i 28 dager standby? Blir det fort utslitt som alle andra mobiler ved bruk av wi-fi og andre appl. under dagen? Är tasterna bäst på E52 eller E55?

Batteriet vare ca 2-3 dager med mitt bruk. Når det gjelder tastene så er helt sikkert de på E52 best. Men har du prøvd E71 så er det ganske likt. Selv har jeg E55 , og knoter litt med tastene. Men blir flinkere for hver dag. Noe av grunnen til at jeg valgte E55 var farge valget.Synes fargen på E55 (sort blank) er finere enn grå.

Lenke til kommentar
Håller batteriet i 28 dager standby? Blir det fort utslitt som alle andra mobiler ved bruk av wi-fi og andre appl. under dagen? Är tasterna bäst på E52 eller E55?

Batteriet vare ca 2-3 dager med mitt bruk. Når det gjelder tastene så er helt sikkert de på E52 best. Men har du prøvd E71 så er det ganske likt. Selv har jeg E55 , og knoter litt med tastene. Men blir flinkere for hver dag. Noe av grunnen til at jeg valgte E55 var farge valget.Synes fargen på E55 (sort blank) er finere enn grå.

Hvor har du fått tak i e55?

Lenke til kommentar
Håller batteriet i 28 dager standby? Blir det fort utslitt som alle andra mobiler ved bruk av wi-fi og andre appl. under dagen? Är tasterna bäst på E52 eller E55?

Batteriet vare ca 2-3 dager med mitt bruk. Når det gjelder tastene så er helt sikkert de på E52 best. Men har du prøvd E71 så er det ganske likt. Selv har jeg E55 , og knoter litt med tastene. Men blir flinkere for hver dag. Noe av grunnen til at jeg valgte E55 var farge valget.Synes fargen på E55 (sort blank) er finere enn grå.

Hvor har du fått tak i e55?

Nor-Com Vøyenenga. Ta og google det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...